Wpis z mikrobloga

https://wykop.pl/wpis/71148143/tytul-frajerow-sezonu-juz-oficjalnie-przyznany-mec

Ten wpis i oburzenie kibiców Arsenalu, za nazwanie ich frajerami sezonu, bo ten sezon wcale nie był taki zły i zrobili wynik ponad stan pokazuje jaką mentalność ma ten klub.
Mieli idealny sezon na odbicie się i wywalczenie tytułu, bo:
-Chelsea - ośmieszenie sezonu - bliżej im do walki o utrzymanie niż mistrzostwo.
-Liverpool - największy dołek od dłuższego czasu, szybko odpali z walki o mistrzostwo
-Utd - klub w przebudowie, mimo że nie jest źle to widać, że to jeszcze nie ich sezon
-Totki - kolejny klub mem, zwłaszcza że to co powiedział Conte się potwierdziło .

To jaki był to łatwy sezon najlepiej pokazuje, że o LM bije się Newcastle i Aston Villa (nic nie ujmując tym klubom, bo zasłużenie są tam gdzie są).
Dodatkowo jeszcze Arsenal szybko odpadł z pucharów (1/16 w angielskich? i 1/8 w europejskich), tak naprawdę od dłuższego czasu mogli się skupić tylko na PL.
No idealny moment na obicie się i mistrzostwo i do pewnego czasu szło dobrze. Tymczasem meczami z Southamptonem, WHU czy wcześniej Evertonem pozwolili by City, które jeszcze rywalizuje na 3 frontach ich przegoniło.

Nazywa się was frajerami sezonu, nie dlatego, że będziecie mieć 2. miejsce (bo to dobry wynik), a przez sposób i okoliczności w jakich przegraliście mistrza.

Możecie się pocieszać, że Chelsea wydała 600mln i jest na 11 miejscu, że totki znów trenera zmieniają itd. Tymczasem fakty są takie, że dla tych klubów sezon od dawna był stracony, a wy prowadziliście w idealnych okolicznościach i cytując klasyka: "zesraliście się metr przed kiblem".

Idealnym podsumowaniem tego klubu będzie jak we wtorek przegra z Chelsea, którą w tym sezonie każdy leje, która nie wygrała od 5 meczy i strzeliła w nich tylko 1 bramkę. Akurat ten klub się do tego nadaje by przebić poślizgnięcie się Gerrarda z przed paru sezonów xD

#premierleague #chelsea #arsenal #united #liverpool
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ZagubionyPodroznik City jeszcze jakieś punkty zgubi. pytanie czy Arsenal jeszcze mentalnie daje radę. i tak zgadzam się że jeśli nie w tym sezonie to następna taka okazja będzie za +5 lat najwczesniej
  • Odpowiedz
@ZagubionyPodroznik: jako wieloletni kibic Arsenalu mam podobne przemyślenia jak op. można mówić, że przed sezonem każdy brałby 2 miejsce w ciemno ale k---a nie po tylu tygodniach na pozycji lidera i dużej przewadze nad MC. a z podejściem w stylu "to i tak sukces" daleko się nie zajdzie. 2. miejsce w tym roku to niedosyt. a jak czytam, że jeszcze są szanse na tytuł to mi się śmiać chce. MC
  • Odpowiedz
@ZagubionyPodroznik: nie da się ukryć ze z-----i będąc na pozycji lidera prawie cały sezon. Jednak co to za argumenty ze inni grali gorzej w tym sezonie i mieli łatwiej? City miało takich samych przeciwników a dopiero teraz dogoniła Arsenal. Ten sezon był dla każdego ciężki i umniejszanie pozycji Arsenalu przez to ze inne kluby mają mniej punktów jest mega smieszne.

Nazywa się was frajerami sezonu, nie dlatego, że będziecie mieć
  • Odpowiedz
Dodatkowo już dawno nikt chyba nie bierze na poważnie argumenty, że jak się nie gra w pucharach to jest łatwiej.


@dilven: Kto niby tych argumentów nie bierze na poważnie? Bo pierwsze słyszę, żeby coś w tej kwestii się zmieniło. Już nawet na samą logikę można do tego podejść w taki sposób, że grasz mecze co tydzień - masz tydzień na przygotowanie się do meczu.
Masz mecz w środku tygodnia - najpierw przygotowujesz się do niego, a potem zostaje Ci 2-3 dni na przygotowanie się do meczu ligowego. Dodatkowo Twoi piłkarze mają w nogach ten mecz ze środka tygodnia - a w przypadku Arsenalu, który nie zbyt rotuje składem to uważam, że sporo im ułatwiło, zwłaszcza w tej drugiej połowie sezonu.
Ostatnie mistrzostwo Chelsea było w sezonie gdzie nie grali w żadnych europejskich pucharach i Conte wtedy powtarzał, że brak pucharów pomógł im utrzymać w lidzę intensywność z jaką wtedy
  • Odpowiedz
@ZagubionyPodroznik: Jak masz tak krótką ławkę to oczywiscie lepiej nie grać tych pucharów ale jakoś poza United i City reszta też w nich nie gra. Czy dla City to problem, że Foden czy Alvarez dostaną swoje minuty? Smiem wątpić. Mecze w pucharach pozwalają Ci się odbić się po porazkach. Przy tak szerokiej kadrze to nie jest coś co CI przeszkadza a pozwala takiemu Haalandowi nakręcić się na reszte sezonu a
  • Odpowiedz
@dilven: Przecież to sfrustrowany szukający atencji kibic Chelsea, którego cała ostatnia aktywność toczy się jak to Arsenal nie sfrajerzył, bo nie może sobie poradzić z sytuacją własnego klubu, który pomimo wydania ponad 600 mln € na transfery i 3 menadżerów w tym sezonie nie tylko jest 11 w tabeli, ale ma problemy by strzelać jakiekolwiek bramki, nie ma sensu wdawać się z nim w jakiekolwiek dyskusje. City ma zawsze mocne końcówki sezonu, na Etihad przegrali tylko jeden mecz we wszystkich rozgrywkach, nawet jakby Kanonierzy wygrali z West Hamem i Southampton to dalej przegraliby tytuł przez bilans bramkowy, zwłaszcza porównując terminarz obu zespołów. City ma najlepszy skład i menadżera w Premier League, brakujący wcześniej do układanki Haaland właśnie pobija rekord bramkowy ligi. Ich pozornie słabszy sezon to też bzdura, patrząc po tym jak teraz grają oraz, że są na kursie po największą ilość punktów od 2019 roku w Premier League. Zabrakło doświadczenia menadżerowi i piłkarzom oraz nie ma co się czarować odpowiedniej klasy zmienników, bo Holdingiem nie tylko będącym wyraźnie gorszym, ale tez niepasującym do stylu Premier League nie wygrasz.

W 2012 roku United na 6 spotkań do końca miał 8 punktów przewagi i przegrało tytuł z City
W 2014 Liverpool 6 punktów przewagi na 3 mecze do końca i też triumfowało z
W 2019 Liverpool przegrał z nimi tytuł mając 97 punktów lol.
Rywalizując z buldożerem Guardioli jest bardzo mało miejsce na błędy, trzeba mieć
  • Odpowiedz
@ZagubionyPodroznik:
City aktualnie jest dominatorem w PL i przez wiele lat się to nie zmieni. Jak napisał wyżej kolega, 3 i 4 miejsca mają najwięcej punktów od lat, AV punktuje aż miło i to że twój Abramowicza wraca do środka tabeli, nie oznacza że liga jest słabsza. Zobacz ile miały kiedyś drużyny zdobywające mistrzostwo, a ile teraz co sezon ma City.

AFC grało ponad stan, ponad skład, a kontuzje w
  • Odpowiedz
@Pustulka: Jaka cała aktywność? W ostatnim czasie to jest mój dosłownie pierwszy wpis o Arsenalu i w dwóch innych się wypowiedziałem, gdzie już nie mogłem z beki jak kibice Arsenalu usprawiedliwiają przegrany tytuł, że to i tak sezon ponad stan.
Gdzie jeszcze nie tak dawno panował na strój, że to przełomowy sezon i idziecie po tytuł. No ale jak widać WHU i Southampton was skutecznie sprowadziło na ziemie i o tytule zapomnieliście 6-7 kolejek przed końcem sezonu xD.
Fajnie, że znalazłeś inne przykłady jak inne drużyny zmarnowały tytuły - teraz poszukaj jak w tamtym okresie reagowali ich kibice.
To jest jakiś fenomen, że kibice Arsenalu z przepier**lonego mistrzowsta na Evertonach i Southamptonach potrafią zrobić sezon ponad stan (oczywiście nie wszyscy).

Też daleko musiałeś się cofnąć, żeby znaleźć sezon. w którym 3. i 4. drużyna miała więcej
  • Odpowiedz
Jaka cała aktywność?


@ZagubionyPodroznik: Słowo klucz ostatnia, 2 wpisy, 5 komentarzy, wszystkie na temat rzekomego frajerstwa Arsenalu, ależ musi ciebie boleć, że Arsenal walczył o tytuł, a Chelsea w tym czasie walczy o górną połowę tabeli pomimo wydania 600 mln € na nowe nabytki.

Gdzie jeszcze nie tak dawno panował na strój, że to przełomowy sezon i idziecie po
  • Odpowiedz
@Pustulka: Z tym, że musiałeś się daleko cofnąć to był sarkazm. Z porównywaniem liczb już powiedziałem, poczekajmy na koniec sezonu, bo takie wybieranie statystki i zakładanie, że dalsza część sezonu potoczy się tak i tak, byle by pasowało do Twojej narracji jest słabe.
Ja uważam, że sezon był względnie łatwy patrząc na to z jakimi kryzysami mierzyły się inni pretendenci do wygrania/top4 i jaką formę prezentowały na przestrzeni całego sezonu.
  • Odpowiedz
Kibice Liverpoolu też nie mieli bólu d--y gdy ludzie śmiali się z Gerrarda gdy ten poślizgnięciem przegrał im mistrzostwo, bo stało się i trudno, takie są fakty.


Lol, wcale i w ogóle, ale może akurat wtedy Internetu nie miałeś albo już pamięć nie ta.

I nie, nie mam żadnego bólu o Arsenal, wręcz przeciwnie nawet uważałem, że fajnie jak wygracie ligę (pomimo, że gorszy fanbase to mają chyba tylko 2 kluby z Hiszpanii),


Idź
Pustulka - > Kibice Liverpoolu też nie mieli bólu d--y gdy ludzie śmiali się z Gerrar...

źródło: premier-league-predictions-2022-23-bbc-sport-pundits-pick-their-top-four

Pobierz
  • Odpowiedz
Lol, wcale i w ogóle, ale może akurat wtedy Internetu nie miałeś albo już pamięć nie ta.


@Pustulka: Inaczej: może ból d--y był, ale nie było usprawiedliwiania tego i szukania winnego rzeczach niż on/oni sami.

Idź zobacz co wypisują fani Liverpoolu, Tottenhamu i United i wróć ze swoimi złotymi przemyśleniami na temat najgorszych
  • Odpowiedz
@Happy_Aye:
I to mają być duże pieniądze xD? 300-350mln w 3 sezony czyli średnio 50-60mln na okienko. Leeds oraz WHU i Wolves, których już nie pokazałeś władowały podobne pieniądze co Newcastle i AV i gdzie te kluby są?
Dla mnie o władowaniu dużych pieniędzy można mówić gdyby Newcastle zrobiło to co Chelsea i władowało 600mln w dwa okienka.
Mamy 2023 rok, nie 2005. Brighton właśnie kupuje za 30mln funtów 22-latka,
  • Odpowiedz
@ZagubionyPodroznik: spróbuj sobie wyobrazić, że jak grasz z Liverpoolem na Anfield to jest to bardzo trudny mecz bez znaczenia w jakiej są formie i czy prowadzisz od początku (nawet jeśli to 2 gole). Zgadzam się że Arsenal gdyby odpowiednio zareagował to wygrałby ten mecz i dociągnał przewage która zbudowali ale tak się nie stało. Czy to powoduje, że nagle Arsenal frajersko wypuścił tytuł? Jeśli wygrywaliby wszystko od Live na Anfield
  • Odpowiedz
@ZagubionyPodroznik: napisales, ze te dwa konkretne kluby nie wydaly duzo kasy, a są w TOP8 jesli chodzi o wydatki. Nie trzeba wydawac tyle co twoj klub, wystarczy kupic madrze i nie przepalac kasy. Piszesz, ze 300mln to 50-60 na okienko, ale ktory klub robi duze transfery w zimie (Mudryk i Enzo xd)?. 300mln to po 100mln na sezon i to jest konkretna kwota.

Nie wiem po co sie produkujesz na
  • Odpowiedz
Inaczej: może ból d--y był, ale nie było usprawiedliwiania tego i szukania winnego rzeczach niż on/oni sami. Jedynie nie spotkałem innego klubu poza Arsenalem, którego porażki kibice za wszelką cenę próbują usprawiedliwić tak, że to nie oni są winni.


@ZagubionyPodroznik: Widzisz to co chcesz widzieć i brniesz w to w zaparte, wyjdź poza swoją wąską grupkę czy wykop to zobaczysz jak kibice Liverpoolu zachowywali się gdy ich klub walczył o mistrzostwo z City oraz Manchesteru United gdy zespół miewał okresy lepszej formy, Chelsea i Tottenhamu też tam będą. Im bardziej popularny klub tym masz większy przekrój różnych osób.

Teoretycznie dalej jest, chociaż dla kibiców Arsenalu się zamknęła po meczu z LFC, a dla niektórych nawet na potknięciach z Evertonem i
  • Odpowiedz
@Happy_Aye: Nie rozumiem po co wplątujesz tutaj wątek Chelsea? Myślisz, że mnie tym urazisz? Ja Ci przyznam racje - to co robił Boehly jest żałosne i zarazem śmieszne, że biznesmen, miliarder myślał, że unikatowe umiejętności jest w stanie zastąpić skończoną ilością pieniędzy.

@Pustulka Ale Ty robisz dokładnie to samo - powtarzasz te same argumenty tylko ubrane w inne słowa.
Ja uważam, że Arsenal rozgrywał dobry sezon, mógł powalczyć o mistrzostwo do końca tymczasem polegli na ostatniej prostej i to z drużynami z dołu tabeli i kwestia mistrzostwa teoretycznie rozstrzygnęła się na 7-8 kolejek przed końcem.
Ty za to uważasz, że Arsenal zaliczył dobry sezon, zrobił wynik ponad stan w ciężkim sezonie ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Ani ja Ciebie nie przekonam do swoich argumentów, ani Ty
  • Odpowiedz