Wpis z mikrobloga

Z całego serduszka polecam firmę UPS. Data dostawy przewidziana na środę widzę kuriera przez okno roznosi paczki, myślę sobie zaraz do domofonu będzie dzwonić. Oj jak bardzo się myliłem, nagle kurier odjeżdża spod bloku. Wchodzę na stronę "nieudana próba dostawy paczka przekierowana do accesspointu". Zapłaciłem przecież za dostawę no to dzwonię infolinia ups na pewno pomoże, PRAWDA? Pani na infolinii szybko załatwia sprawę mówi, że dostawa będzie w piątek. Status na stronie nie zmienia się. Dzwonię do UPS i dostaję info o tym, że paczka zwrócona do nadawcy xD. Kurier zdecydował sam, że odebranie paczki z accesspointu będzie dla mnie najwyraźniej zdrowsze, a potem czym infolinia uznała "Jednak nie potrzebujesz tej paczki". Jak mówią frontem do klienta tak USP zawsze tyłem, żebyśmy ich mogli w dupę pocałować bo mają w------e czy paczuszka dotrze.

#ups #kurier
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Blajnt: @Illidank Dokładnie. Ostatnio Fedex dostarczał mi paczkę priorytetową przez równy miesiąc. Ile ja się nawisiałem na tym ich gównianym czacie. Na infolinię zadzwoniłem, to przekierowywali mi aż wreszcie się rozłączyli. O fakturę za cło też musiałem się upominać na czacie. Dostałem z datą wsteczną. Gorszej firmy kurierskiej nie znam.
  • Odpowiedz
to j----e UPS to jakiś nieśmieszny żart. Mieliśmy tę samą sytuację, tyle że paczka nie została zwrócona do nadawcy. Mąż jak gadał na infolinii to babka mu bezczelnie powiedziała "a to jakiś problem żeby się pan przeszedł?".


@Sandrinia: poprostu infolinia dba o zdrowie klienta
  • Odpowiedz