Wpis z mikrobloga

@mmichal: to co wymieniłeś to ewidentnie kontrola jakości zawiodła. No może poza tarczami bo to znany problem jeśli to ultegra, a szprycha to chyba pech choć może też kontrola jakości zawiniła.
@dzangyl no to jak Giant Trinity. Stara konstrukcja a nadal szybsza w testach aero od nowych to na #!$%@? mają ją zmieniać? Inni robią te nowe super super konstrukcje a potem po cichu akcja serwisowa.
@Pegos: no fakt, niektórzy tak robią, a niektórzy robią nowe konstrukcje i są świetne. Mogliby przestać. Po co robić nowe rzeczy jak można stare po prostu produkować. Debile. Tyle kasy w dział R&D...
rama canyona nie była modernizowana chyba od wielu lat, nic dziwnego że tyle kosztuje. Więcej bym nie dał za przestarzałą konstrukcję.


@dzangyl:

Tak z ciekawości - co w niej jest przestarzałego a za co warto dopłacić kilka tysięcy?
@dzangyl produkują nowe i potem piszą że nowy model jest 15% sztywniejszy! No i po kilku latach porównujesz stary model z najnowszym i wychodzi że ten który masz powinien być z plasteliny, a odziwo nie jest. Są zmiany które są warte kasy a są takie które #!$%@? nie są. Zresztą sam masz ból dupy że producent chce 20k za nowy rower. Może być tak że to jest jak w wielu branżach model
@Pegos: nie mam bólu dupy tylko pytam czy inni producenci mogą mieć podobny stosunek cena/jakość. Co jest z wami nie tak wykopki.

No to chyba trzeba kupić ramę z przed 10 lat. Temat zamknięty, nowe to gówno. Dzięki za radę ( ͡° ͜ʖ ͡°)