Wpis z mikrobloga

@dzangyl: oczywiście że


Trek jest odklejony i łowi korpo panów chcących kupić fancy rower.

Chińczycy wchodzą coraz mocniej, marki decathlonowe też.
Zawsze zostanie składanie samemu rowerów.
  • Odpowiedz
Hmm. 20k za rower z aluminiową kierownicą, mostkiem i na mechanicznej 105.

rama canyona nie była modernizowana chyba od wielu lat, nic dziwnego że tyle kosztuje. Więcej bym nie dał za przestarzałą konstrukcję.


@dzangyl: no to się zdecyduj czego chcesz, bo z jednej strony nie zapłacisz za nowości, a z drugiem za jak to napisałeś przestarzałą konstrukcję. To chcesz kupić rower, czy nie?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@dzangyl: marki z tzw. topu dokładnie tak będą robiły. Spec, Scott, Bianchi czy Cervelo od dawna odklejone.


@AbaddonLincoln: tyle że kiedyś różnica w cenie nie była aż tak widoczna. Procentowo ceny nie różnią się o wiele bardziej niż kilka temu względem konkurencji, ale teraz jak się przeliczy to na PLN, to nie da się nie zauważyć kilku tysięcy różnicy.

Z tym że taki Spec (nie wiem jak inni) coś tam
  • Odpowiedz
@dzangyl niech nie zmieniają za dużo, co wprowadzają nowego to zazwyczaj się #!$%@?. Ostatnie wydania tego samego modelu są zwykle najlepiej dopracowane. Nowy ultimate na 2023 strzela ze sztycy, endurance czeka wprowadzenie zintegrowanego kokpitu i jakieś małe bzdety. Znając ich to coś się będzie psuć ;p
  • Odpowiedz
no to się zdecyduj czego chcesz, bo z jednej strony nie zapłacisz za nowości, a z drugiem za jak to napisałeś przestarzałą konstrukcję. To chcesz kupić rower, czy nie?


@PrzekliniakCQ: chcę kupić, ale nie na ramie z przed 5 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@dzangyl: Lepsza rama z przed pięciu lat, niż jakaś ultra mega nowoczesna z miliardami ulepszeń, które się psują od samego patrzenia. Rowery z super zaawansowanymi rozwiązaniami zostawmy dla beta testerów, czyli prosów XD Dla normalnych ludzi niech robią rowery ze sprawdzonymi rozwiązaniami
  • Odpowiedz
@dzangyl: Serio, jarasz się pełną integracją przewodów? Widzę, że każdą najmniejszą głupotę załatwiasz na serwisie. Przecież to dochodzi do takiej paranoi jak w autach, że głupiej żarówki nie wymienisz bo musisz pół auta rozebrać... Poza bzdurną "czystością kokpitu" i minimalnym zyskiem aero to nie ma żadnego plusu, chyba jesteś po prostu zwykłym masochostą ¯\_(ツ)_/¯
Wielkie firmy będą ciągnąć do przodu, implementując nie do końca sprawdzone technologie, które może i dają jakieś
  • Odpowiedz
@AbaddonLincoln: @guru8: wymieniałem linki z wewnętrznym prowadzeniem co prawda do poprzecznej rury a nie pod mostkiem i dało się ogarnąć mimo, że mam dwie lewe ręce. Już nie przesadzajcie, że to jest poziom skomplikowania wahadłowca. Z resztą zawsze po tych 3-4 latach zamiast wymieniać linki można zmienić grupę na elektroniczną i problem z głowy bo hydraulicznych linek hamulcowych się nie serwisuje, działa aż do śmierci roweru lub wymiany hamulców na
  • Odpowiedz