Wpis z mikrobloga

  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@GwaltowneWypaczenieCzasoprzestrzeni ale o czym ty mówisz... Mi nawet w DACI to Szukalski momentalnie. Stoję na światłach, wciskam sprzęgło aby wrzucić bieg i samochód zanim wrzucę 1. juz był odpalony.. i oczywiście ze klimy i grzania nie rozłącza na światłach.. przynajmniej w DACI ¯_(ツ)_/¯

@oslet
Przecież hybryda i tak do ruszania używa praktycznie zawsze elektryka.. nie masz rozrusznika w hybrydzie a więc nie ma co psuć..
  • Odpowiedz
@oslet: W hybrydzie nie masz jak odczuć, że start stop działa i tam jest on super rozwiązaniem. W miękkiej hybrydzie jako tako też to się sprawdza ale zależy ile koni ma elektryczny silnik. W normalnym aucie bez układu odzysku energii obciąża mocno akumulator i rozrusznik a efekt ekologiczny (jedyny) jest znikomy. A jeszcze jak to często teraz bywa przy sparowaniu z 3 cylindrami za każdym razem trzęsie xD.
  • Odpowiedz
@oslet: Start/Stop obecnie nie jest juz problemem. Jak kasz hybrydę to nawet takie pojęcie nie istnieje bo istota hybrydy jest takie wlasnie zarządzanie napedem by było optymalnie.

Miękkie hybrydy tez moga jezdzic z włączonym SS bo ich silnik elektryczny delikatnie i płynnie uruchamia silnik spalinowy. Trwa to bardzo krótko i nie szarpie.

Dotychczas systemy ss działały jak zwykle odpalenie auta. Uruchamiała sie rozrusznik i z kopa uruchamiała silnik spalinowy. Wzmocnili
  • Odpowiedz