Wpis z mikrobloga

@ChamskoCytuje: wszystko fajnie ale customer support to 3 świat.W sumie się nie dziwię bo by robactwo naciągało sklepy do granic możliwości.Lidl kiedyś zrobił próbę i szybko się wyleczyli ze ten naród rządzi się swoimi prawami i nie ma co iść zabardzo na rękę klienteli bo dasz palca to wezmą rękę.
  • Odpowiedz
Wiesz że na allegro jako sprzedawca nie możesz zaprosić do odwiedzenia własnej strony internetowej czy sklepu?


@Juzef_z_Ortografu: No to chyba logiczne.

Bo zawsze na stronie czy sklepie sprzedawca ma taniej niz na allegro


@Juzef_z_Ortografu: Taa xD wpisując jakikolwiek produkt w google wyświetlają ci się na samej górze strony na których możesz go kupić i aktualna cenówka. Nie mówiąc już o takim serwisie jak ceneo. Gdyby na allegro wszystko
  • Odpowiedz
@Juzef_z_Ortografu: Z tym zawsze to poleciałeś. Często sprawdzam - albo cena taka samo, albo nawet drożej. No i przesyłka płatna. Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby sumarycznie wyszło taniej niż na allegro.
  • Odpowiedz
@Biune: @Dzwiedz91: Mi z kolei wychodzi odwrotnie. Może kwestia tego co się kupuje.
@Vidan: tą prowizję ładuje w cenę produktu. Nie wszystkie małe sklepiki są w ceneo, nie wszystko podpowie google. Za pozycję w necie przecież też musisz zapłacić.

Każdy ma swoje zdanie, ja sam również często kupuję n allegro bo szybko i łatwo. Natomiast droższe artykuły raczej zawsze kupowałem poza allegro, bezpośrednio od sprzedawcy.
  • Odpowiedz
@ChamskoCytuje: Wszystko prawda, ale np amazon w UK ma cos czego nie ma nikt praktycznie w polsce - zamawiam o 23:59 i nastepnego dnia o 8-9 rano mam paczke pod drzwiami. Takiej predkosci nie maja nawet paczkomaty allegrowe.

btw nie narzekajcie na prowizje allegro bo... sa nizsze niz chociazby amazonowe xD
  • Odpowiedz