Aktywne Wpisy

mirko_anonim +53
✨️ Jak radzić sobie z finansowymi dylematami w związku? Ⓘ
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
P4ncak3 +71
Pamiętam jak bylem mały i mama mi powtarzała ze nie ma nic gorszego niż facet co zostawia swój żonę dla młodszej. Ze kobiety starzeją sie jak mleko a mężczyźni jak wino i tym drugim palma dobija i biorą sobie młode kochanki zostawiając starą żonę w tyle. I dlatego tez, mama ma oddzielność majątkową z ojcem i nieruchomości są na nią zapisane- "na wszelki wypadek". Zawsze zakładało sie ze kobieta która jest młoda
źródło: Screenshot 2025-10-06 063157
Pobierz

Jak ma tym zdalnie sterować człowiek to po co sztuczna inteligencja? Największy problem zdalnego sterowana to to że można je łatwo zakłócić, gdyby to nie było problemem to już dawno czołgi i samoloty były by zdalnie sterowane.
No zakłócać transmisję radiową też można.
@CipakKrulRzycia: Nie, dzisiejsze gry, to czysty biznes, jednak nic nie stoi aby przy okazji z tego wojsko skorzystało.
Dawno temu już widziałem program o nowoczesnych czołgach i co prawda gość "od działka"(czy jak to tam się prawidłowo nazywa) siedzi fizycznie w środku czołgu, ale ćwiczy na symulatorach i to prawie