Wpis z mikrobloga

@japkos: Może jutro zadziała. Miałem taki przypadek w dwóch różnych autach (volvo i vw), że radio nie działało jednego dnia, a następnego włączyło się bez problemu.
Awaria pewnie wynika z jakiegoś problemu z zasilaniem, może kondensatory padły. Może zimne luty.
@ArchDelux

Starsze radia miały kod, który po odpięciu zasilania trzeba wpisać odpowiednią kombinacją przycisków, aby odblokować radio. Takie zabezpieczenie przed kradzieżą, bez kodu teoretycznie radio jest bezużyteczne.
@ArchDelux @kubapolice @fabek
Dołączę do dyskusji, bo jestem właścicielem tego Passata i opiszę szczegółowo przebieg mojej analizy i próby naprawy.

Otóż wykonywałem czynności, które opisał właśnie japko. Doładowałem akumulator, sprawdzałem bezpieczniki oraz wymontowałem radio. Sprawdziłem całą płytkę, i nie widziałem żadnych uszkodzonych części, radio wygląda luks od technicznej strony. Zostawiłem w domu radio by sprawdzić, czy temperatura ma wpływ na działanie. Podpiąłem z powrotem do Passata i niestety dalej się migało radio.
Pobierz pawel66031 - @ArchDelux @kubapolice @fabek 
Dołączę do dyskusji, bo jestem właścicie...
źródło: comment_1673003214Mt2JpF3VdKxXc8cLWQzD6L.jpg
@pawel66031: Jeśli działa, to prąd jest. Inne rzeczy ci działają? Te radia dostają napięcie zawsze, ale wyłączają się, gdy szyna komunikacyjna (can) się wyłącza. Inaczej niż w „niefabrycznych” radia, które potrzebowały napięć z dwóch źródeł. Może problem jest właśnie z komunikacją. Bez vcdsa się nie obejdzie zapewne.
@fabek: przy zgaszonym silniku pobór miał 12V, a przy włączonym silniku to 13V pokazywało

@kubapolice: Tak to działa, ekran w desce rozdzielczej się wyświetla, oświetlenie wewnętrzne jedynie działa tylko z przodu, z tyłu w ogóle. Przy włączonym silniku reszta rzeczy działa oprócz radia.
Myślę że będę musiał się rozejrzeć za tym VCDSem
@pawel66031: Jeśli mierzysz pobór prądu w woltach, to nie wróżę sukcesu w znalezieniu rozwiązania ( ͡º ͜ʖ͡º) prąd w napędach trzeba zmierzyć, wspinając się w linie zasilania. Swoją droga 13V na odpalonym silniku to mało, powinno być ok. 14-14,3V.

Wyjmij żarówki oświetlenia z tylu.