Wpis z mikrobloga

Dokupiłem Far Harbor, i zaskoczyłem się jak Fallout 4 brzydko się zestarzał. Już wcześniej pamiętam głosy, że jest on zbyt brzydki jak na swoje wymagania. Wymagania mniej więcej takie same jak Wiedźmina 3. I nie chodzi tutaj o brzydki zniszczony świat post-apo, a o jakość tekstur.
Jak już wcześniej wspomniałem, Wiedźmin 3 wyglądał ładniej, miał bardziej realistyczny świat, no może poza giętkimi drzewami.
Inna gra, Deus Ex: Mankind Divided, wydana rok później w 2016 roku i chociaż nie jest to otwarty świat, wyglądała jakby z innej epoki, że nawet dzisiaj można, by ją uznać za współczesną.
W każdym razie, jak najszybciej skończyć i zapomnieć.
#gry #fallout
Chrystus - Dokupiłem Far Harbor, i zaskoczyłem się jak Fallout 4 brzydko się zestarza...

źródło: comment_1672098756uc3xnEYtnWLQ8liPRUxeGS.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@vulcanitu: cos zmienili, owszem, ale o zmianie silnika mozna powiedziec w pdzypadku np. cedepu, ktory dal odejsc Red Enginowi i przyjal Unreala do czwartego wichtera. W przypadku FO mowic, ze 4 jest na innym silniku niz Oblivion to jak kowic, ze gra na popularnych modach to inna gra ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Chrystus: e tam, przynajmniej strzelanie było spoko (porównaj do fallout new Vegas), grafika to przy Falloucie drugorzędna sprawa

a sam dodatek bardzo mi się podobał
  • Odpowiedz
@rozoom: Tak, grafika w przypadku Falloutów to tylko dodatek. Ważniejsza była fabuła, dialogi z towarzyszami i NPC-kami, humor i świat zewnętrzny. Tylko, że w 4-ce nie do końca z tym wyszło. Choć słyszałem, że Far Harbor pod tym względem jest lepszy od podstawki.
  • Odpowiedz
@mnik1: Dokładnie, wystarczyło wejść na wieżę fabryki samochodów Corvega i każdy sprzęt dostawał zadyszki gdy odległość cieni była ustawiona na wysokie... strasznie to było irytujące patrząc na tą "jakość" grafiki.
  • Odpowiedz
@Chrystus @Returned @vulcanitu: E tam obejrzałem gameplay tego Deus Ex, nie ma takiej różnicy. Betesdy po prostu nie były wstanie pokryć lepszymi teksturami i shaderami swojego świata, bo nic by tego nie uciągnęło w 2015. Problemem Bethesdy jest optymalizacja świata, oni go układają z gotowych klocków, które często mają mnóstwo polygonów, które są niewidoczne dla gracza, np. pod innym obiektem, a są liczone przez silnik, też coś w
  • Odpowiedz