Aktywne Wpisy
nocnica 0
Jakie są wasze ulubione książki, które czytaliście w wieku 10-13 lat. Szukam polecajek :)
#ksiazki #literatura #czytajzwykopem
#ksiazki #literatura #czytajzwykopem
Michal_Spira +257
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
W niedziele 11.12.2022 wpadłem do rowu (uprzedzając pytania - ze swojej winy, wpis nie o tym). Samochód wsunął się przodem (prostopadle do jezdni) przy małej prędkości, możliwe że udałoby się wyjechać samodzielnie gdyby był napęd na 4 koła. Zadzwoniłem po pomoc drogową która akurat była najbliżej, był to Rafhol Serwis Rafał Lompa dostępny pod numerem telefonu 792792610, 514663528 oraz 507113115 i posiadający stronę internetową auto-pomoc waw pl oraz pomoc-drogowa24h warszawa pl. I tutaj popełniłem błąd - nie zapytałem o cenę usługi, choć na stronie internetowej widnieje zapis o tym że usługa wyciągania samochodu z błota, śniegu kosztuje "od 150zł". Niżej widniał zapis o tym że ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu KC. Jako że była to niedziela, spodziewałem się kwoty około 200-300pln. Na miejsce po około 30 minutach przyjechała najpierw inna pomoc drogowa (kolega Pana Rafała?), a kilka minut później sam Pan Rafał. Auto zostało podpięte za tylną belkę i wyciągnięte w około 2-3 minuty przez Pana Rafała - bez większych problemów. Nie było też większych uszkodzeń z uwagi na śnieg i miękkie podłoże, chłodnica była w porządku, więc samochód mógł wracać na kołach bez holowania. Za całą usługę czyli 30 minut dojazdu (szacuje około 10-15km) oraz wyciąganie (2-3 minuty) Rafhol Serwis Rafał Lompa zarządał 1050zł. Po negocjacji zszedł z ceny do 950zł. Oczywiście mamy wolny rynek i usługodawca może wyceniać swoją prace w dowolny sposób, lecz to czy Rafhol Serwis Rafał Lompa jest transparentny, godny zaufania i zachowuje się w porządku wobec swoich klientów pozostawiam do indywidualnej oceny. Ja nie polecam.
#januszebiznesu #motoryzacja #pomocdrogowa #inflacja XD
Ja bym Cię za butelkę lepszego wina wyciągnął, choćby dla tego że lubię sprawdzić co moje subaru może :P
@Orowerbogatszy: w którym miejscu kogoś szkaluje? Tak założyłem konto żeby napisać o moich doświadczeniach z tą firmą, brawo sherlocku
@Daqnny: ja #!$%@?, ale pazerne hieny zapytali chociaż, czy "nic się panu nie stało?"
@mrmydlo: @nenq123: @frisorovicz: @Djelon: @TompsonzPolski: ale o czym wy mówicie, to że nie spytał nie znaczy, że należy go zgolić mln zł bo usługa wykonana. To jest polskie januszostwo. Pamiętam jak kupowałem oprogramowanie na zachodzie jak byłem młody dla firmy,
Komentarz usunięty przez autora
@69jar69: @rs300: Albo po rolnika najbliższego trzeba było iść.
A koszt jak na Polskę wysoki (właściwie to wszędzie) ale no niestety niedziela, akcja od ręki, sprzęt koleś kompletuje i utrzymuje latami za ciężki hajs. Wystarczyło po prostu naprawde zapytać najpierw.
Wożę line ze sobą i pare rzeczy awaryjnie, już kilka osób holowałem - też zainwestuj
tyle, że on uszkodził korę drzewa, a Ty pewnie nic :)