Co do wybuchu na moście Krymskim, znalazłem takie, dość ciekawe informacje:
Ciężarówka, która eksplodowała na moście krymskim, była zleceniem TEK-34
Telegramowy kanał Baza poinformował, że kierowca samochodu - Mahir Yusubov - przyjął od firmy "TEK-34" zlecenie na przewiezienie 21 ton folii ułożonej w paletach. Miał ją dostarczyć z Armawiru do Simferopola. Zamówienie zostało złożone na giełdzie, gdzie klienci szukają przewoźników. Przypuszczalnie była to giełda towarowa ATI.
Jusubow nie współpracował wcześniej z tą firmą. Przyjął zlecenie 6 października i następnego dnia, 7 października, załadował się w Armawirze. Mógł dotrzeć do Simferopola i przekroczyć most krymski jeszcze tego samego dnia, ale zatrzymał się kilka kilometrów od mostu, żeby się przespać.
Kanał Telegram VChK-OGPU pisze, że firma TEK-34 była aktywnie zaangażowana w transport ładunków od 2009 do 2020 roku. Na giełdzie ATI, gdzie Jusubow przyjął ich zlecenie, ma on doskonałą ocenę.
Jednak w 2020 roku firma została sprzedana i zaprzestała działalności. W szczególności został wyłączony ze zunifikowanego państwowego rejestru podmiotów prawnych (USRLE).
Według VChK-OGPU firma "odżyła" w marcu 2022 roku i otrzymała nowy adres prawny w Uljanowsku, ale nie prowadziła żadnej działalności.
@staryalkus: #!$%@? no troche lipna sytuacja, wozisz sobie rzeczy ciężarówką żeby utrzymać rodzine aż pewnego dnia służby specjalne podkładają ci bombe na pace ;//
@WujaTHC: raczej koleś mógł być przypadkową ofiarą, a most wyleciał w innych przyczyn. To może być tylko wymówka ruskich. Z dwóch źródeł jakie czytałem wynika, że raczej ciężarówka zrobiłaby inny rodzaj szkód.
Daj plusa, a zawołam cię w dniu zwolnienia Michała Probierza z funkcji trenera reprezentacji Polski. Poprzedni trener, Fernando Santos był trenem niespełna 9 miesięcy.
Ciężarówka, która eksplodowała na moście krymskim, była zleceniem TEK-34
Telegramowy kanał Baza poinformował, że kierowca samochodu - Mahir Yusubov - przyjął od firmy "TEK-34" zlecenie na przewiezienie 21 ton folii ułożonej w paletach. Miał ją dostarczyć z Armawiru do Simferopola. Zamówienie zostało złożone na giełdzie, gdzie klienci szukają przewoźników. Przypuszczalnie była to giełda towarowa ATI.
Jusubow nie współpracował wcześniej z tą firmą. Przyjął zlecenie 6 października i następnego dnia, 7 października, załadował się w Armawirze. Mógł dotrzeć do Simferopola i przekroczyć most krymski jeszcze tego samego dnia, ale zatrzymał się kilka kilometrów od mostu, żeby się przespać.
Kanał Telegram VChK-OGPU pisze, że firma TEK-34 była aktywnie zaangażowana w transport ładunków od 2009 do 2020 roku. Na giełdzie ATI, gdzie Jusubow przyjął ich zlecenie, ma on doskonałą ocenę.
Jednak w 2020 roku firma została sprzedana i zaprzestała działalności. W szczególności został wyłączony ze zunifikowanego państwowego rejestru podmiotów prawnych (USRLE).
Według VChK-OGPU firma "odżyła" w marcu 2022 roku i otrzymała nowy adres prawny w Uljanowsku, ale nie prowadziła żadnej działalności.
#ukraina #wojna #krym