Aktywne Wpisy
nad__czlowiek +15
#programista15 #programista25k #pracait #pracbaza #zarobki #korposwiat #inwestycje #gielda #kryptowaluty #bogactwo #testoviron #bekazbiedakow #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #kredythipoteczny #mieszkanie #warszawa #krakow
Czemu ludzi tak bardzo boli prawda, że średnia/mediana GUSu jest zaniżona o dobre kilka tysięcy złotych? Jak można kupować bajeczki o tym, że średnia krajowa to raptem 8200zł brutto czyli 5800 zł na rękę a potem przejść się ulicami polskich BIG5 - Trójmiasta, Łodzi, Warszawy, Krakowa, Wrocławia, popatrzeć na te wszystkie drogie samochody jeżdzące
Czemu ludzi tak bardzo boli prawda, że średnia/mediana GUSu jest zaniżona o dobre kilka tysięcy złotych? Jak można kupować bajeczki o tym, że średnia krajowa to raptem 8200zł brutto czyli 5800 zł na rękę a potem przejść się ulicami polskich BIG5 - Trójmiasta, Łodzi, Warszawy, Krakowa, Wrocławia, popatrzeć na te wszystkie drogie samochody jeżdzące
czerwonykomuch +228
Na głównej stabilnie. Wiecie, kto jest największym wrogiem Polski? Oczywiście Ukraina i Ukraińcy! Jedyny sąsiadujący z nami naród, który w większości lubi Polaków.
#ukraina #polska #glownacontent #bekazprawakow #bekazkonfederacji
#ukraina #polska #glownacontent #bekazprawakow #bekazkonfederacji
Ciężarówka, która eksplodowała na moście krymskim, była zleceniem TEK-34
Telegramowy kanał Baza poinformował, że kierowca samochodu - Mahir Yusubov - przyjął od firmy "TEK-34" zlecenie na przewiezienie 21 ton folii ułożonej w paletach. Miał ją dostarczyć z Armawiru do Simferopola. Zamówienie zostało złożone na giełdzie, gdzie klienci szukają przewoźników. Przypuszczalnie była to giełda towarowa ATI.
Jusubow nie współpracował wcześniej z tą firmą. Przyjął zlecenie 6 października i następnego dnia, 7 października, załadował się w Armawirze. Mógł dotrzeć do Simferopola i przekroczyć most krymski jeszcze tego samego dnia, ale zatrzymał się kilka kilometrów od mostu, żeby się przespać.
Kanał Telegram VChK-OGPU pisze, że firma TEK-34 była aktywnie zaangażowana w transport ładunków od 2009 do 2020 roku. Na giełdzie ATI, gdzie Jusubow przyjął ich zlecenie, ma on doskonałą ocenę.
Jednak w 2020 roku firma została sprzedana i zaprzestała działalności. W szczególności został wyłączony ze zunifikowanego państwowego rejestru podmiotów prawnych (USRLE).
Według VChK-OGPU firma "odżyła" w marcu 2022 roku i otrzymała nowy adres prawny w Uljanowsku, ale nie prowadziła żadnej działalności.
#ukraina #wojna #krym