Loco_Tranquilo
150
  • Najlepsze
  • Wszystkie komentarze
RicoElectrico
@Loco_Tranquilo: można pomylić z prawdziwością
56
T.....m
T.....m
@Loco_Tranquilo jak zrobiłeś te kolory, że wyglada to jak żywo?
4
Loco_Tranquilo
@kacappylon: Dzięki, ale jeszcze nie jestem zadowolony z wszystkiego poniżej tej metalowej części. za sterylne się wydaje
3
Carguy
@Loco_Tranquilo: dodaj jeszcze zadrapania na dole od otwierania browarow xd
3
wierzbaty
wierzbaty
@Loco_Tranquilo: naucz się używać tagów, toć to nie blender a zwykła zapalniczka
3
Loco_Tranquilo
2
Rzeszowiak2
@Loco_Tranquilo: Czy ja tam wytłoczonego Kubicę widzę?( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
kacappylon
@Loco_Tranquilo: jedynie co to regulator płomienia za mało kańciasty i powinny być symbole plusa i minusa
1
Loco_Tranquilo
@Telescopium: e no ja nie mam aż takiego doświadczenia, żeby to robić aż tak. Czy timelaps czy tutorial wymagałby raczej, żebym przynajmniej przez większość czasu wiedział co robię, a ja leciałem na fristajlu i się uczyłem trochę w trakcie xD
1
Loco_Tranquilo
@360obrot: Dzięki. Może za jakiś czas zrobię wersję trzecią i pewnie ostatnią :D
1
r5678
@Loco_Tranquilo: nie chce nic mówić ale Twoja regulacja otwarcia zaworu gazu nic nie robi bo nie może się ruszyc ani w lewo ani w prawo bo takie 2mm nie będzie miało efektu

Tak samo ten wezyk do gazu nie ma takiego efektu jak w wodzie że robi się taki duży

Możesz też polelszyc efekt kurzu na górze bo zawsze na takim przybliżeniu są takie odstajace fragmenty i jest to bardziej
1
Loco_Tranquilo
@r5678: znaczy regulator otwarcia zaworu odchudzić, czy poszerzyć otwór?

Wężyk tak wygięła "fizyka" bo temu płynowi w środku ustawiłem ior na odpowiadający butanowi. Więc albo jest dobrze, albo coś pomyliłem w ior, albo muszę sprawdzić czy wszystko w środku siedzi jak należy.

O kurzu rzeczywiście myślałem ale gdzieś po drodze zapomniałem xD

Fakt, tutaj trzeba będzie zamienić, ale myślałem że się nikt nie pokapuje :D
1
Loco_Tranquilo
@Rzeszowiak2: ano ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1