Wpis z mikrobloga

@Koner1391 W Audi są tak awaryjne że ludzie poddają się z naprawami i montują tradycyjne :D Wielkiej skali zjawisko aż Audi samo od tego rozwiązania odchodzi xD

A dla mnie to najgorsze co może być, po to wwsiadam do samochodu żeby odpocząć od monitorow swiecacych zwłaszcza po zmroku a oni bombią je już nawet tu.
  • Odpowiedz
@Koner1391: pracuje z tymi modelami( ah te Etrony #!$%@? z kamerami) i zdarza sie ze nimi jezdze. Parkowanie z takimi „lusterkami” w ciasniejszych miejscach to jest dramat, brak wyczucia przestrzeni, kompletny brak jakiejkolwiek dokladnosci, bardzo naly zakres ruchu takiego lusterka, a nie daj Boze niech Ci slonce w to zaswieci to #!$%@? zobaczysz i wcale nie chodzi o Twoje odbicie. Jedyny plus to taki ze stawiaja mniejszy opor. Normalne lusterka w
  • Odpowiedz
@Koner1391 największy problem takich lusterek jak dla mnie to, to że jak przesuniesz głowę to obraz się nie zmieni jak w tradycyjnym lusterku. Nie jesteś w stanie wyjrzeć poza krawędź obrazu.
  • Odpowiedz
Lusterko to wzorowy wynalazek xD dla mnie to wygląda tylko trochę mniej absurdalnie niż gdyby lusterko było w normalnym miejscu tylko zamiast lustra był ekran LCD xD
  • Odpowiedz
@Koner1391: Absolutny dramat i przekombinowanie. Natomiast możliwość wyświetlenia obrazu na lusterku wstecznym to bardzo fajne udogodnienie bo jak ma się załadowane auto to pomaga. Tak samo patent pokazywania martwego pola na wyswietlaczu przy włączonym kierunku jest bardzo fajny.
  • Odpowiedz
@miki4ever: lusterko nad kamera ma ten plus, że przesuwając spojrzenie z drogi na nie nie musimy przesuwać ostrości bliżej, bo ciągle patrzymy w dal. Dzięki temu w lusterku widzimy (wyraźnie) rzeczy szybciej niż na wyświetlaczu. Jak jeździłem z kamerą/wyświetlaczem na miejscu lusterka wstecznego, to kontrola tego co w lusterku i wracanie wzrokiem na drogę były uciążliwe w porównaniu do klasycznego rozwiązania.
Niestety technologia wyświetlaczy jeszcze długo nie osiągnie prawdziwej głębi.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tapirro: na razie masowo są tylko w Mercedesie, dosyć dopracowane ale kierowcy i tak #!$%@?ą. DAF chyba też testuje. Że pikseloza i gówniana widoczność w nocy, były też problemy z zaparowywaniem o ile pamiętam. Na grupkach są ciągle wojny o te lusterka i większość kierowców je ocenia raczej negatywnie.

Jedyny plus to chyba że przy skręcaniu kierownicą same się lekko obracają kamerki.

Na kamery w etronach jest mnóstwo narzekań samych użytkowników,
  • Odpowiedz
@Vladimir_Kotkov:

a jak się #!$%@? to zamiast kilkuset złotych zapłacisz kilka tysięcy.

Uwielbiam to podejście jak się #!$%@? to naprawa będzie kosztowała kilka tysięcy złotych.

1. Ludzie co kupują takie auta to zapewne stać ich na naprawę.
2. Starzy ludzie: po ciul ci zmywarka, miejsce zajmuje, jak się zepsuje to trzeba naprawić. Tak to normalnie odkręcasz kran i myjesz naczynia pod bieżącą wodą i nic się nie zepsuje. Szkoda tylko że
  • Odpowiedz
@kodecss ludz,i których stać na takie auta, charakteryzuje to, że nie chcą wydawać kasy na zbędne pierdoły. No chyba że mówisz o bananach z fortuną od rodziców albo jdg z autami w leasingu.

Ze zmywarką to średnio trafiłeś, bo do zużycia wody dorzucić musisz też prąd, kapsułki, płyny, sól itp. pierdoły. I serio ludzie starsi lub samotni szybciej umyją ten "jeden kubek po kawie" niż zapakują zmywarkę.
  • Odpowiedz
@DoubleAxxis:

IMO Hyundai ma to najlepiej rozwiązane. Lusterko + kamera przekazująca obraz na tarcze liczników prędkości/obrotów


Czyli zamiast zerknąć w luterko muszę nacisnąć jakiś dodatkowy przycisk i dopiero zerknąć w lusterko? A co jak mam nawyk zerkania w lusterka co chwilę?
  • Odpowiedz