Wpis z mikrobloga

@Koner1391: wymyślanie koła na nowo. Większość osób, które wsiada do takiego auta instynktownie patrzy na lusterko, a dopiero potem zaczyna szukać tego obrazu. I biorąc pod uwagę jakość VAGów, to ciekawe jak długo podziała. No ale pozwoli to zaoszczędzić 0,0007 litra paliwa na 100 km w aucie, które ma znacznie zwiększone opory powietrza przez to że zostało podwyższone ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Bzdura. Jakiś Hyundai czy inna Kia miała normalne lusterka plus kamery które się odpala na ekranie centralnym jak włączysz kierunkowskaz i to był fajny pomysł. A te niemieckie gówno tylko myśli jak wcisnąć schowek na rękawiczki na subskrypcję.
  • Odpowiedz
  • 1054
@Koner1391 gdyby eliminowalo to cały wystający element lusterka to może. Ale w takim wykonaniu gdzie palak i tak wystaje jest to bez sensu. Jak już ktoś napisał lepsza byłaby kamerka pod szkłem która mogłaby pokazywać szerszy obraz (lepszy kat niż lusterko) na dashu
  • Odpowiedz
@Koner1391: w Tirze to jest spoko, bo masz wyświetlacz na poziomie głowy. W Audi jest kilka problemów: wyświetlacz jest za nisko zwłaszcza u pasażera, w nocy to dramat bo coś świeci ci w oczy od dołu, czasem ma laga, i na początku te lusterka padały jak muchy i uwaga - nie były wymieniane klientom na gwarancji tylko na ich koszt. W ASO kosztowały jedyne 1899€ plus kilkaset za wymianę. Obecnie refurbished
  • Odpowiedz
Pierwszy raz zastosowane w pierwszym audi elektrycznym. Właściciel skarżył się, że są całkowicie bezużyteczne bo ekran odbija swiatlo i nic nie widać.
  • Odpowiedz