Wpis z mikrobloga

Na #odra czasu nie mieli, ale Wody Polskie na załatwienie sobie SUVów już czas mieli ( ͡° ͜ʖ ͡°) - słynny przetarg na 300, jak tylko działalność zaczęli.
Co warto pamiętać, Wody Polskie to w całości pisowski twór, gdzie (a jakże) scentralizowano całą gospodarkę wodną, bo #pis lubi centralne planowanie i centralne sterowanie. W końcu odtwarzają mieszankę komuny i sanacji, z katolickim zadęciem.
#bekazpisu
Pobierz
źródło: comment_1660301340WxldE5dK9RuSe06ubkXQhM.jpg
  • 30
@FrasierCrane: bo w PRL-u nigdy nie było żadnej "opozycji" – było skrzydło "Natalińczyków" chcących socjalizmu w jawnym sojuszu z Kościołem i "partyzantów" chcących socjalizmu w tajnym sojuszu z Kościołem. PiS to ci pierwsi.
@Alky: Wystarczy przeczytać postulaty solidarności. Tam realnie nic nie ma o "wolności" tylko o tym, żeby micha była. Jakby komuna przędła lepiej gospodarczo, to by pewnie z 20 lat jeszcze trwała po 89, bo Polak ma idealną pod nią mentalność.
Dopiski o wolności, demokracji itd. robili inteligenci z KOR, bo zwykłego robotnika takie rzeczy nie interesowało. Miały być podwyżki płac i nie miało być podwyzek cen jedzenia itd.
Ciekawe jakby taki
@FrasierCrane: Rozumiem #!$%@?ć się do Wód Polskich bo to spółka której praktycznie nic nie wychodzi jak się człowiek wczyta.

Natomiast jak Twoim zdaniem szeregowi pracownicy Wód Polskich mieliby wykonywać jakiekolwiek obowiązki bez aut? Rowerami jeździć? Tłuc się komunikacją zbiorową?

W tym przetargu który był na 300 aut nie było limuzyn. Była auta segmentu C / pickupy / dostawczaki. Rozumiem krytykować, ale bez jaj.
@Darth_Gohan: bo rozumiem, że z księżyca ta organizacja spadła, a wcale nie została zbudowana na bazie (i majątku) jednostek, które zastępowała? Chcesz powiedzieć, ze wczesniej pracownicy tych zastąpionych organizacji jeździli na rowerach? Czy może "efektywna" centralizacja polegała na namnożeniu stanowisk i nie starczyło majątku od poprzedników? Chyba nie temu miało to służyć, bo miało być wydajniej i taniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@FrasierCrane: Ja nie mówię o tym, że pomysł był dobry bo jak z każdym miał pewnie i dobre i złe strony. Tak pewnie rozmnożyły się stanowiska.

Natomiast nigdy nie widziałem danych jak ten majątek spółek przed wodami polskimi wyglądał więc nie będę udawał eksperta. Mogę tylko napisać, że widząc jak wygląda WIĘKSZOŚĆ TABORU w Spółkach Państwowych to mogły być w fatalnym stanie i potrzebna była wymiania.

Znając życie masz rację i
@dlugi-gr: A to nie jest trochę tak, że u nas jest za dużo urzędników tylko nie tam gdzie trzeba? Jedni się nudzą w cholerę bo nie mają co robić, drudzy nie wiedzą jak mają się wyrobić z zadaniami. Uwielbiam ten problem naszego państwa.

Masz jakiś link do raportu NIK-u na temat tego zatrudnienia? Chętnie bym poczytał.
@Protectorx: Szczerze ja nie wiem czy za kontrolę jakości wód w Polsce odpowiadają Wody Polskie czy RDOŚ. Także przeczytalem tylko raport zlinkowany wyżej i widać, że szeregowych pracowników jest za mało, żeby wykonali swoją robotę.

Rozumiem, że Ty w swojej robocie jeździłbyś rowerem albo przynosił prywatny sprzęt?
@Darth_Gohan: Inna sprawa to że to jest gówno instytucja która jak tylko do czegoś łapy przykłada to jest bardziej #!$%@? niż wcześniej więc w lepiej że na samochody poszło.
Jak się poogląda właściwie jakikolwiek kanał poświęcony wodzie/jeziorą/rzeką to na to jak wody Polskie #!$%@?ą wszystko znajdzie się mnóstwo przykładów.
Jakieś prostowania rzek, betonowania, wjebywanie stopni wszędzie.
Np. ta rzeczka
Przed
https://www.youtube.com/watch?v=d4MI1By_QiQ
Po interwencji wód polskich
https://www.youtube.com/watch?v=j9lbXbqTmhM
W tym przetargu który był na 300 aut nie było limuzyn. Była auta segmentu C / pickupy / dostawczaki. Rozumiem krytykować, ale bez jaj.


@Darth_Gohan: aha czyli pis rozgrzeszony i można się rozejść, chooj z tym że przy tym przetargu były walki, że w zarządzie jak zwykle powsadzane są pijawki z pisowskich rodzinek z teściem Sasina na pierwszym miejscu. A do konserwacji wałów na pewno potrzebne są nowe suvy jak ten