Wpis z mikrobloga

TL;DR


Idąc radą mireczków postanowiłem wyruszyć w #spierdotrip w ramach #wychodzimyzprzegrywu. Krótko o mnie(ja to ten w szarej kurtce): 29 lat, 159cm wzrostu, nigdy nie trzymałem za rękę. Postanowiłem spróbować #bushcraft, tak jak kilka mireczków mi doradziło. Kupiłem więc namiot i całą resztę sprzętu za który zapłaciłem 3k (jestem #programista15k w #cobol i nawet dobrze zarabiam - piszę, żeby uniknąć pytań). Wziąłem sobie dwa dni urlopu (czwartek, piątek) i postanowiłem wyruszyć na 4 dni do lasu.

Trzeci dzień to był koszmar...
O 2 w nocy obudziło mnie głośne:
- O ku, #!$%@?, ktoś tu śpi!

Szybko chwyciłem za gaz, bo typ tak darł japę, że po głosie wyczułem, że typ miał spotkanie z jakimś ścierwem. Po chwili znowu usłyszałem.

- Ej, ku-#!$%@?, żyjesz? Halo!!! -
- Żyję, a kim ty jesteś i czego chcesz? - odpowiedziałem
- Wariacie, co ty tu, #!$%@?, robisz?
- No, próbuję spać, ale właśnie mi w tym przeszkadzasz!

Włączyłem czołówkę i jedną ręką powoli zacząłem otwierać namiot. W drugiej ręce trzymałem gaz. Otworzyłem namiot i moim oczom ukazał się typowy sebek (pic rel - ten w niebieskim), który był tak wystrzelony, że jego pięciozłotówkowe źrenice nawet nie drgnęły podczas spotkania z moją latarką.

- Ku-#!$%@? sorry ziomuś, ale myślałem, że sie #!$%@?łeś nie tych grzybów co trzeba i teraz schodzisz, he,he. - Typ chyba nawet nie ogarnął, że mu świecę w oczy.
- Jedyną osobą, która miała w tym towarzystwie styczność z grzybami, to jesteś ty. - odparłem
- Ejjj... #!$%@?, wariacie, ja to sie tego nie tykam, bo to ryje banie, ale #!$%@? w to. Masz zegar?
- Jaki zegar? - zapytałem
- No, #!$%@?, zegar, co godzinę pokazuje, nie wiesz co to zegar, he,he?.
- No, mam. Jest 2:21 i właśnie powinienem spać.
- Serio, tutej spałeś? - zapytał
- Tak, serio - w tym momencie wiedziałem, że typ już nie odpuści i będzie mi truł dupę...
- O, ku-#!$%@?, ha, ha, ha, ale faza. Ja #!$%@?. A co żresz?
- No, mam żywność liofilizowaną i głównie to jem.