Wpis z mikrobloga

Kurde Mirki, zostało mi 4 dni do końca redu i czuję, że polegnę kurde. Rozdrażnienie w #!$%@?. Spadek nastroju w #!$%@?. 4 najtrudniejsze dni #!$%@?. Ostatnio jak zrobiłem cheat day i wrzuciłem normalna ilość jedzenia to poczułem taki błogostan jakbym się heroiną naćpał.

Ten #!$%@? stubborn FAT z brzucha tak trzyma, że nic go kurde nie rusza.

Jestem #!$%@? na wszystkich i pokłóciłem się z dziewczyną. To jest niesprawiedliwe, że facet wygląda dobrze tylko od 12 procent bf w dół.

Moje ciało zaprotestowało i nie pomaga już nic. Joszka nie pomaga. Interwały nie pomagają. Trzymanie wszystkiego dopiętego nie pomaga. Kurde. Na tych poziomach to jest hardcore. PTASZYNY MOJE #!$%@?!

Jestem bliski poddania się.

4 dni kurde.

#dieta #mirkokoksy #silownia #sport #kulturystyka #fitness #suplementy #sterydy #doping
  • 34
@keev123: ale był diet break w zeszły weekend i teraz jest ostatnie dociśnięcie.

Ale masz rację. Ja dobrze wiem, że nie jestem profesjonalistą i NA #!$%@? mi to, żeby się tak katować. Po prostu chciałem mieć formę zycia i osiągnąć target, ale stary chyba tylko nie dotrwam do końca.

Wiem, że narzekam, ale wiecie dobrze jak człowiek się czuje na końcu docinki, jak GOWNO i jest marudny.

Przyszedłem tu z nadzieją
@keev123: Jeszcze u mnie stary jest taka osobnicza dystrybucja fatu, że ja jeszcze przy 12, 11 procentach mam wyżarty tłuszcz ze wszystkiego, tylko na brzuchu się kumuluje wszystko.

Oczywiście jestem na tym #!$%@? etapie, w którym została ta #!$%@? fałdka na dole.
@Ynfluencer: ja redukuje juz 16tydzien, póki co samopoczucie jest nawet git malo kalorii ale idzie jakos wyzyc xD Z brzuchem to klasyk, u mnie tak samo siedzi ta falda ale to zejdzie trzeba byc tylko cierpliwym. Trust the process ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@keev123: Wiesz stary. To jest tylko po to, żeby zrobić sesje zdjęciową, bo mam koleżankę, profesjonalna fotografkę i ona ma mi zrobić.