Wpis z mikrobloga

@Antibambino: po pierwsze jestem obecnie w technikum na kierunku technik logistyk, od września ostatni rok.
Po drugie docelowo planuję pracować jako spedytor, w związku z czym chciałbym jeszcze jakieś studia zaliczyć z tym związane. Teoretycznie mógłbym iść na dzienne jak większość, ale chciałbym na tygodniu już móc zarabiać żeby się utrzymywać itd
  • Odpowiedz
@Viking-: aa to muszę panów wyprowadzić z błędu. Ja generalnie tak mam, że wolę najpierw spytać ludzi, bo być może ktoś studiował właśnie na takim kierunku właśnie w tym mieście, jest w stanie coś powiedzieć, opisać, itd. Generalnie zawsze na początku preferuję informacje od ludzi, dopiero później od wyszukiwarki Google ^^
  • Odpowiedz
@Viking-: ale że ludziom też nie bardzo chce się pomóc to wolą napisać "znajdź sobie w google".
Logistyki jest pełno w różnych miastach, więc z tym nie jest problem
Ale powodzenia w odnalezieniu kierunku związanego stricte że spedycją ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@viciu03: W spedycji czy transporcie więcej ci da znajomość języków obcych niż studia kierunkowe. Najlepiej angielski i jakiś niemiecki albo francuski. Wszystko co potrzebne nauczą cie w pracy.
  • Odpowiedz
W spedycji to się naucz dobrze języka, studia nie są potrzebne. Jak będziesz dyspozycyjny i będziesz chciał zarobić to 8k lekko miesięcznie wyciągniesz, ale trzeba trochę tego miodu spróbować, żeby dobić do takich pieniędzy. Jeśli chodzi o kierunkowe studia to jest MWSLiT, ale tam tylko płacisz, uczelnia jest prywatną i raczej bez większej renomy... :)
  • Odpowiedz
@Lorenzo_Sicario: też fakt, jak nie będzie takiego kierunku to po prostu pójdę na logistykę i też będzie git. Bo generalnie zawsze mówili mi że studia jakieś dobrze jest mieć, więc ten jeden kierunek bym chociaż zrobił

@bordowa_rapha: No to fakt, ze spedycji słyszałem że mogą być dobre pieniądze, ale generalnie zdania są podzielone.
Często słyszałem, że na początku to można się spodziewać max 3-4k na miesiąc, z czasem
  • Odpowiedz