Wpis z mikrobloga

Mirabelki i Mirki! W nawiązaniu do wpisu @Coronavirus https://www.wykop.pl/wpis/65496539/jana-jaroslaw-i-ich-matka-natalia-ofiary-ostrzalu-/ chciałbym Wam dokończyć historię Natalii i Jany. Dlatego wołam wszystkich plusujących mój komentarz. Na wstępie napiszę, że absolutnie nie spodziewałem się takiego pozytywnego odzewu z Waszej strony. Za każde miłe zdanie z serca dziękuję!

Krótko się przedstawię: mam na imię Adam i jestem inżynierem, który wraz ze swoim zespołem inżynierów, lekarzy i fizjoterapeutów przez 5 lat opracowywał i obecnie wdraża pierwszą polską bioniczną protezę stopy oraz pierwszą polską kompozytową protezę stopy wraz z innowacyjnym lejem protezowym. Wszystkie protezy w 100% powstały od 0 w Poznaniu i są tu u nas produkowane- od kompozytów węglowych, przez soft i firmware do lutowania płytek PCB. Teraz w trybie ekspresowym pracujemy nad bionicznym kolanem- liczę, że już na jesieni pierwsi pacjenci zaczną na nim chodzić.

Teraz do rzeczy. Póki co Natalia i Jana wybrały, że będą protezowane i rehabilitowane w USA. Stało się to zanim się do nich odezwaliśmy. Niemniej jednak przez naszych zaprzyjaźnionych ortopedów z Ukrainy próbujemy ich przekonać, że w Polsce będzie im tak samo dobrze a nawet lepiej :) Ostatnio jeden z nich przyjechał do nas z Kijowa i mówił, że mamy nowszą technologię niż dedykowany amerykański ośrodek pomocy amputowanym, który widział w Tallinie. Niemniej jednak najtrudniejsze jest się przebić z tematem- przez to, że nigdy Polacy nie produkowali protez nie mamy takiego PR jak USA czy Niemcy :/