Wpis z mikrobloga

#booking #oszukujo
w nawiązaniu do tego wpisu wołam osoby zainteresowane.

Pani Agnieszka postanowiła iść w zaparte i pisze dzisiaj kolejny raz z prośbą o odwołanie rezerwacji. Postanowiłem jej nie odpisywać ponieważ po przeczytaniu Miraka @SlepyBazant stwierdziłem, że powinniśmy załatwiać takie sprawy przez Boooking i nic poza nim nie dogadywać.

Dzwoniłem dzisiaj do Bookingu (swoją dorgą kontakt z obsługą klienta mocno utrudniony poprzez konieczność wklepywania kilkukrotnie numeru potwierdzenia, pinu, zgód na nagrywanie itp trwał dłużej niż sama rozmowa - ale rozumiem - procedury żeby było łatwiej trafić do odpowiedniego konsultanta). Pani Paulinka (imię przypadkowe) bardzo cierpliwie wysłuchała i powiedziała, że zbada sprawę i zaproponiwała abym wybrał najdogodniejszą dla mnie formę kontaktu (maile, sms, telefon). Prosiłem żeby dzwoniła bo chyba coś nie tak z tym ich formularzem na portalu bo od wczoraj nikt się do mnie nie odezwał. Na co Paulinka, że są zawaleni takima mailami i się czasami nie wyrabiają. Szanuję za szczerość i pozdrawiam Panią Paulinkę, która była z głosu bardzo ładna xD

Czekam aż Agnieszka się zagotuje i sama anuluje rezerwację
Pobierz
źródło: comment_1650458466pKItE2W1cVTOTIVQ4Y3F8X.jpg
  • 96
Przyjechaliśmy po 23 i nikogo nie było - zero kontaktu, żadne telefony - nikt nic nie odbierał. Booking na infolinii zapopronował znalezienie czegoś innego i mieli oddzwonić wkrótce, ale zanim - na biurku recepcji znalazłem kartkę - były numery pokojów i nazwiska. Znaleźliśmy swoje pokoje, wzieliśmy z haczyków klucze i poszliśmy spać. Rano odnieśliśmy klucze i pojechaliśmy dalej.


@panzielony: Widzę kolega z tych, co jakby weszli do sklepu i nie zastali
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@piotrek_18_89: nic poza booking nie załatwiaj. Miałem podobną sprawę. Odwołałem rezerwacje i laska nie zwróciła mi części kwoty (,naliczyła sobie za sprzątanie pokoju) . Poinformowałem booking i kasa od razu się znalazła