Aktywne Wpisy
JacksonDaniels +743
źródło: 1000013393
Pobierz
moll +138
źródło: 1000018450
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link
źródło: 1000013393
Pobierz
źródło: 1000018450
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Tak samo proste operacje boolowskie typu odjęcie obiektu od obiektu. Pusta scena, sześcian, kula, odejmowanie i kilka minut w plecy. Na bank robię coś źle. Nie mam być może jakiegoś komputera z kosmosu, ale i7 ósmej generacji i 16GB ram raczej powinny pchać tego konia na bardzo prostych scenach, a tu dramat.
Macie jakiś pomysł co robię źle? Klikam, że chcę dodać Foliage na Landscape, wybieram jeden krzak, preparing 600 i czekanie 10 minut, a widzę, że na jutubach ludzie to robią w czasie rzeczywistym (╯°□°)╯︵ ┻━┻
#unrealengine #unrealengine5 #grafika3d
Jedna rzecz, którą udało się doszukać, która toeretycznie działa to zwiększenie priorytetu zadań w Menadżerze zadań dla procesów związanych z UE. Kiedy jest ten Preparing trzeba wtedt priortytet ustawić na wysoki. Powinno to zapamiętać i działać szybciej. Defoultowo ustawiony
No nic, będę grzebał więc dalej w poszukiwaniu rozwiązania, bo nie wierzę, aby Epic wypuścił takie coś na finał. Pewnie jest jakiś procent komputerów, które - mimo znośnych