Aktywne Wpisy

mirko_anonim +53
✨️ Jak radzić sobie z finansowymi dylematami w związku? Ⓘ
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
P4ncak3 +71
Pamiętam jak bylem mały i mama mi powtarzała ze nie ma nic gorszego niż facet co zostawia swój żonę dla młodszej. Ze kobiety starzeją sie jak mleko a mężczyźni jak wino i tym drugim palma dobija i biorą sobie młode kochanki zostawiając starą żonę w tyle. I dlatego tez, mama ma oddzielność majątkową z ojcem i nieruchomości są na nią zapisane- "na wszelki wypadek". Zawsze zakładało sie ze kobieta która jest młoda
źródło: Screenshot 2025-10-06 063157
Pobierz

Poza tym pamiętaj, że psychotropy nie leczą, tylko maskują i łagodzą objawy, musisz iść na terapię, żeby to miało sens, chęci do życia muszą wyjść od ciebie, a nie z leków.
Komentarz usunięty przez moderatora
@NosaczPospolity: dokładnie, terapia, leki same w sobie nie pomogą na zaburzenia psychiczne, potrzebne jest kompleksowe działanie
Może zamiast dawać szkodliwe rady inny, sam też weź się za ogarnięcie swojej psychiki i idź do przasnego psychiatry i na terapię?
W przypadku zaburzeń lękowych najważniejsza jest terapia i jeżeli chcesz się wyleczyć a nie