Aktywne Wpisy
Imperator_Wladek +328
p0melo +6
#pracbaza #programowanie #pracait #inwestycje #finanse #warszawa #gospodarka
Jestem programistą zarabiam 15k brutto = 10k netto, po odjęciu wydatków na życie zostaje mi 7k. Nie jestem rozrzutny, nie chodzę do restauracji, nie kupuję ciuchów w Viktacu. Odkładając wszystkie oszczędności na wymarzone mieszkanie, w nowoczesnym stylu, 3 pokojowe muszę zbierać 12 lat aby kupić za gotówkę. Wyliczenia przy założeniu że ceny nie ulegną zmianie, a za 12 lat to ceny mogą pójść o 100%
Jestem programistą zarabiam 15k brutto = 10k netto, po odjęciu wydatków na życie zostaje mi 7k. Nie jestem rozrzutny, nie chodzę do restauracji, nie kupuję ciuchów w Viktacu. Odkładając wszystkie oszczędności na wymarzone mieszkanie, w nowoczesnym stylu, 3 pokojowe muszę zbierać 12 lat aby kupić za gotówkę. Wyliczenia przy założeniu że ceny nie ulegną zmianie, a za 12 lat to ceny mogą pójść o 100%
Jak wszyscy wiemy mężczyznom w wieku od 18 do 60 lat, jako ludziom drugiej kategorii, zakazano opuszczania Ukrainy. Kobiety, jako klasa uprzywilejowana (ludzie premium) mogą natomiast przekroczyć granicę i znaleźć schronienie w Polsce (gdzie jest nawiasem mówiąc wielu mężczyzn, którzy chętnie się nimi zaopiekują).
Gdybyście byli strażnikami granicznymi po ukraińskiej stronie i zjawiłaby się osoba wyglądająca jak mężczyzna w wieku 20 lat, która twierdziłaby że czuje się kobietą i nazywa się Magda oraz chce przejść operację korekty płci to wypuścilibyście taką osobę z Ukrainy czy waszym zdaniem powinna walczyć o kraj i poświęcić za niego życie? Chętnie poznam uzasadnienie.
Druga sytuacja to osoba, która urodziła się kobietą, ale czuje się mężczyzną - i tu również pytanie, czy taka osoba powinna umierać za kraj tak jak cisheteroseksualni mężczyźni, czy przysługuje jej przywilej opuszczenia kraju.
#ukraina #neuropa #blackpill #rozowepaski #logikarozowychpaskow #logikarozowychpaskow #lgbt #feminizm #lewica