Wpis z mikrobloga

Drodzy Mirkowie, Mireczkowie, Mirki

Jako zielony ludzik kilka dni temu rozpocząłem wykopową przygodę z perfumami, odlewkami, dekantami. Pierwsze dekanty (TF Oud Wood ) pozyskałem od @Odbuta i kolejny (Loewe 7) od @szoui za co kolegom bardzo dziękuję. Kolejno poznałem #bydgoszczvxprzestanmiportfelprzesladowac , dzięki któremu pozyskałem Bentleya za 8 dyszek z kurierem. Jest Git. Lata wcześniej poznałem Hermesa, JPG Le Male, Versace Dreamer i pare innych, które przypadły mi do gustu, chociaż trudno z perspektywy czasu stwierdzić, czy były legitne.

Przechodząc do meritum. Planuję pozyskać drogą kupna sprzedaży oraz rady czcigodnych Mirosławów, kolejnych kilka zapachów. Myśle że mogły by to być dekanty z przedziału 2,5-4/ml po 5-10ml.
Myślę o:
DIOR Sauvage (EDP/EDT), Chanel Bleu de Chanel, Armani Eau de Nuit, Versace Eros,
Rasasi La Yuqawam, Lalique Encre Noire. Podniosę pewnie kałoburze, że to, że tamto, że zielony, że sie nie znam - i dobrze nie znam się - o to mi chodzi żeby się poznać.

Nie planuje też wydawać, więcej niż na 2 dekanty tygodniowo (haha), więc dobrze by było posortować np, w odniesieniu do obecnego sezonu.

Biorąc pod uwagę ilość dostępnych pachnideł, nie jestem też skoncentrowany ani na drewnie, ziemi, kwiatkach czy cytrusach. Chcę nosić wszystko i obserwować jak się z tym czuję. Zdecydowałem się dopiero teraz, bo wcześniej ani nie wiedziałem czy to co kupuje za 200zł jest legitne a co nie. No i nie wiedziałem że mogę przez #stragan próbować aromaterapi w małych, tańszych porcjach. Nie znałem też tej czcigodnej społeczności.

Proszę nie traktować tego wpisu jako ogłoszenie zakupu, bo będąc początkującym bardziej mi to utrudnicie niż ułatwicie wysypująć liste pierdylarda zapachów. Bardziej proszę o przychylną wypowiedź czy moje typy idą w dobrym kierunku i co wypróbować by wybadać najszersze spektrum zestawów nut, bez których moja przygoda nie może się obyć. Chciałbym zabawić tu dłużej.