Aktywne Wpisy
rodnekr +161
TheFlashes +312
Need for Speed Underground 2 obchodzi właśnie swoje 20 urodziny, a ty ile masz już lat? ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
#needforspeed #gry #grykomputerowe #komputery
#needforspeed #gry #grykomputerowe #komputery
Mam 26 lat, od roku uczę się programowania we własnym zakresie po pracy. Pracuję w branży budowlanej, na studiach miałem podstawy programowania.
Zobaczyłem wczoraj wpis o pytaniach na stanowisko juniorskie https://www.wykop.pl/wpis/63131471/mialem-wlasnie-rozmowe-na-junior-java-developera-z/ i jestem lekko mówiąc zdruzgotany tym co przeczytałem. Odpowiedzieć mógłbym na conajwyżej 20% pytań. Czy wymagania na juniora aż tak poszły do góry? Czy zawsze tak było?
#pracait #programowanie #naukaprogramowania #pracbaza #programista15k
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61e7338ff7bdff000a92a80a
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
Zaakceptował: LeVentLeCri
A te pytania potraktuj jako drogowskaz czego się douczyć. Wiele z nich pewnie ogarniesz w tydzień na takim powierzchownym poziomie, ale na juniora to moze wystarczyć, jak coś Ci będzie dzwoniło. Podobnie pierwsze rozmowy, bycie kompletnie zaora nym to nic wyjątkowego. Jak jak z pierwszej
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez moderatora
@AnonimoweMirkoWyznania: to czemu nie złapiesz jeszcze trochę skilla i nie pójdziesz w remonty? Jak mnie majstry skasowały to tych 15k przez rok nie nadążę produkować. Każden jeden chciał co najmniej 10k a robotę robił w max 3 dni. To dopiero musi być eldorado, niech nawet robi taką robotę raz w tygodniu a przez resztę czasu bajlando.
tyle że samo jego urządzenie do cięcia kafelek 15k kosztowało, żeby robić to możliwie precyzyjnie i komfortowo