Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam 26 lat, od roku uczę się programowania we własnym zakresie po pracy. Pracuję w branży budowlanej, na studiach miałem podstawy programowania.
Zobaczyłem wczoraj wpis o pytaniach na stanowisko juniorskie https://www.wykop.pl/wpis/63131471/mialem-wlasnie-rozmowe-na-junior-java-developera-z/ i jestem lekko mówiąc zdruzgotany tym co przeczytałem. Odpowiedzieć mógłbym na conajwyżej 20% pytań. Czy wymagania na juniora aż tak poszły do góry? Czy zawsze tak było?

#pracait #programowanie #naukaprogramowania #pracbaza #programista15k

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61e7338ff7bdff000a92a80a
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 29
  • Odpowiedz
To sa latwe pytania.. ja jestem generalnie z dzialki bezpieczenstwo, sieci, systemy. Jak programuje to raczej aby zrobic jakies narzedzie albo cos poprawic a odpowiedzialem na wszystkie, wiec cos zle robisz..
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: w okolicach 2015/16 brali ludzi z ulicy, także zmieniło się to znacząco. Natomiast same rozmowy są ciężkie a procesy długie nie tylko na juniora.

A te pytania potraktuj jako drogowskaz czego się douczyć. Wiele z nich pewnie ogarniesz w tydzień na takim powierzchownym poziomie, ale na juniora to moze wystarczyć, jak coś Ci będzie dzwoniło. Podobnie pierwsze rozmowy, bycie kompletnie zaora nym to nic wyjątkowego. Jak jak z pierwszej swojej
  • Odpowiedz