Aktywne Wpisy
Davvs +23
Marek_Tempe +6
Od zawsze interesuję mnie sfera snów, ich dynamika, poziom dziwności, odniesienia do dnia codziennego, kultury i symboliki oraz prekognicja. Może ktoś zechciałby się podzielić swoimi snami? Być może część z nich uda mi się zinterpretować na tyle na ile pozwoli moja wiedza oraz znajomość danego użytkownika. Rozumiem, że dzielenie się pewnymi treściami na forum może być trudne, więc zapraszam również na priv, ale bez przesady, pełna dyskrecja i ludzkie podejście. Proszę o
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Koncern Fiata w tamtym czasie podzielił swoje marki następująco:
- segment luksusowy: Maserati
- segment sportowy: Alfa Romeo
- segment codzienny: Fiat
dla Lancii miejsca zabrakło i musiała zniknąć, przetrwała jedynie we Włoszech w postaci Ypsilona, którego koncern trzyma dla ludzi z sentymentem do dawnych dni chwały i sprzedaje po dziś dzień.
Ze schyłkowego okresu marki, w Polsce nigdy nie oferowano Chryslera 200 przebranego w strój Lancii Flavii. Był to kabriolet przeznaczony do powolnego cruisingu, gdyż wyposażony został w usypiający benzynowy silnik wolnossący 2.4 170 KM, 0-100 km/h w 10,8 sekund. Oferowany był w Niemczech, ale tam nie sprzedawał się za dobrze, bowiem w 2013 kosztował około 37 tys euro, a to dużo pieniędzy. Po dwóch latach, w 2014 roku zniknął z oferty.
Na OLXie nie ma żadnej sztuki, na mobile.de 14 ogłoszeń, za egzemplarz w dobrym stanie trzeba wyłożyć około 12 000 euro.
#rzetelnafura - nadaje w 2022!
#samochody #motoryzacja #carspotting #carboners #lancia #forzaitalia
Źle to rozegrali. Mogłabyc codzienna marka tylko w wygodniejszym wydaniu. Chociaż posiadanie zbyt dużej ilości marek grozi kanibalizmem. Nawet VAG już nie panuje nad swoimi
Akurat Lancia ma podobno niedługo dostać kilka nowych modeli. I mimo wszystko sam ponad 10-letni Ypsilon się sprzedaje lepiej niż wszystkie Alfy Romeo razem wzięte xD
@PiotrFr:
Grozi, General Motors które utrzymywało taki model od dawna musiało zlikwidować Oldsmobila i Pontiaca. O ile likwidację Oldsmobila rozumiem (choć szkoda, bo to była najstarsza amerykańska marka samochodów) bo zajmował dokładnie ten sam segment co Buick i jedna z tych marek siłą
Niby tak ale no końca. Maserati jest ekskluzywne a Alfa bardziej popularna. Samo sportowo luksusowe nie znaczy, że są w tym samym segmencie. VAG ma Porsche, Lamborghini, Bentleya i audi. Jedne są sportowe, drugie luksusowe a jednak każde dla innego klienta
W samych Włoszech vs. Alf w całej Europie xD
@PiotrFr:
To nie są te same segmenty, Audi to jest przeciętna marka premium, Porsche marka sportowo-premium, Lamborghini marka ściśle sportowa (jeszcze jest Bugatti, ale to już w ogóle produkują hipersamochody osiągające +400km/h, zatem też nie jest to konkurencja dla Lamborghini, zresztą to
To nie są te same segmenty ale Alfa i Maserati to są te same wg ciebie?
Alfę kupisz za 30k€ a Maserati startuje od 80k. Może jednak to nie jest ten sam segment i ten sam klient
@DerMirker: jeżeli jechałeś kiedyś którymkolwiek z tych samochodów to wiesz ze to znacznie więcej niż "rebranding"
delta i bravo (i gulietta i croma i stilo) mają wspólne podzespoły ale to zupełnie rózne samochody nie tylko ze wzgledu na wygląd ale też na rozmiary, miejsce w srodku czy wyposażenie. Nawet pyta podłogowa jest zmodyfikowana i ma inny rozstaw kół. Modele chryslera to był rebranding z minimalnymi zmianami
Ty, ale Lancia nie zniknęła z europejskiego rynku. Nadal jest we Włoszech