@RzutKamieniem: i ten sam Hill jest dzisiaj promowany przez brytyjską mafię jako najbardziej niedoceniany mistrz świata w historii. Żałosne ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
@Referentdsniezgodnosci: czy ja wiem, niekoniecznie. Za to zauważyłem wysokie stężenie różnych wywiadów bądź filmików promujących Hilla jako najbardziej NIEDOCENIANEGO mistrza świata w historii.
Pepe Reina to był jeden z największych wrogów publicznych w Polsce circa 2008 obok Howarda Webba - za wygryzienie z bramki Liverpoolu Jerzego Dudka xDD ale o tym się nie mówi #mecz
@Lolenson1888: to chyba bardziej Benitez był wrogiem numer jeden, że stawiał na Reinę bo jest Hiszpanem, a nie dlatego, że bronił lepiej od naszego Polaka-rodaka. ( ͡º͜ʖ͡º)
March-Eifelland E21 z nietypowo umieszczony lusterkiem wstecznym, które znajdowało się na stojaku tuż przed kierowcą. Przez co Rolf Stommelen już w 1972 mógł poczuć się jakby miał przed sobą pałąk od Halo.
March-Eifelland E21 to projekt włoskiego projektanta Luigi Coloniego, który planował zbudować futurystyczne dzieło sztuki zamknięte w samochodzie wyścigowym. Styl Colaniego charakteryzował się zaokrąglonymi, organicznymi formami, które nazwał „biodynamicznymi" i według niego samego miały być nawiązaniem do ciał niebieskich krążących po
Trzydzieści osiem lat temu, 3 czerwca 1984 roku, ujawniła się jedna z największych legend Formuły 1, Ayrton Senna.
Jej pierwszy przebłysk geniuszu miał miejsce na deszczowym torze w Monako, kiedy to jego Toleman startujący z 13. pozycji sukcesywnie przebijał się do góry. Młody Brazylijczyk prawie wygrał, gdyż niewiele zabrakło do dogonienia zwycięzcy Alaina Prosta, co niestety przeszkodziło przerwanie wyścigu ze względu na warunki pogodowe.
@jaxonxst: kiedyś obiła mi się informacja o uszy, że Senna wcale nie wygrałby tego wyścigu, bo samochód zdążyłby się rozlecieć do końca wyścigu. Nie wiem, ile w tym prawdy, bo nie mogę znaleźć źródła. ( ͡°ʖ̯͡°)
co to za pier%&&#nie XD Ekspertska opinia w stylu Russel vs Kubica i kto łatwiej znajduje prędkość. W komentarzach też same orły głoszące na podstawie jednego promocyjnego okrążenia, że współczesne pokolenie kierowców NIE RADZI sobie z maszynami bez wspomagaczy.. (-‸ლ) #f1
@Raa_V: prawda jest taka, że gdyby sezon 1982 nie zakończył się dla obu kierowców Ferrari w tak brutalny sposób, to Francuzi cieszyliby się z pierwszego mistrza świata z ich kraju, a nie Kanadyjczycy. ( ͡º͜ʖ͡º)
@jaxonxst: krążą zdjęcia cierpiącego z bólu Didiera podczas akcji ratowniczej, które nawet bardziej pokazują, jak koszmarny był to wypadek. Szkoda, bo prawdopodobnie Pironi dałby radę zdobyć tytuł także w 1983 roku na fali sezonu 1982. (╯︵╰,)
Gdyby żył, Gilles Villeneuve obchodziłby dzisiaj swoje 72. urodziny. Jeden z najlepszych kierowców w historii Formuły 1, który nie zdobył mistrzostwa świata. Jego mottem było bycie najszybszym na każdym okrążeniu, w każdym sektorze i na każdym zakręcie. To czyniło go postacią wyjątkową, gdyż jego ultraagresywny styl jazdy, temperament za kółkiem i heroiczna walka o prędkość nie mogła się nie podobać.
Jak zabezpieczone są gry na PlayStation i dlaczego płyty nagrywane domowymi sposobami nie są rozpoznawane jako oryginalne? Krótka historia zabezpieczeń konsoli. #od0dopentestera * Płyty do PSX posiadały wobble groove. Był to dziwny, pofalowany kształt znajdujący się w pewnym fragmencie płyty, którego nie dało się odtworzyć przy pomocy nagrywarki. Konsola podczas uruchomienia gry weryfikowała informacje o regionie, które były tam zapisane. Szybko zauważono jednak, że płyta sprawdzana jest tylko raz –
@KacperSzurek: pierwsze wersje PlayStation o oznaczeniach SCPH-1000, SCPH-3000, SCPH-3500 (dystrybucja japońska), wczesne wersje SCPH-1002 (europejska), niestety co do amerykańskiej SCPH-1001 nie mam pewności- miały bardzo ułatwiony swap-trick - mianowicie trzeba było uruchomić konsolę bez płyty, wejść w odtwarzacz CD, włożyć oryginalną płytę z odpowiedniego regionu, a następnie patyczkiem zablokować przycisk uruchamiający napęd konsoli, po kilku sekundach płyta się zatrzymuje, następnie oryginalną płytę podmienia się na nośnik docelowy. ( ͡º
Dziś mija 39 lat od śmierci Gilliesa Villeneuve. Nie bez powodu mówi się, że ojciec zasłużył na tytuł, a syn go zdobył. Wkładał 100% serca w prędkość. Limity dla niego nie istniały: czy to toru, czy możliwości bolidu. Zawsze chciał być najszybszym: w każdym zakręcie, w każdym sektorze, każdego okrążenia.
Zdobył wicemistrzostwo w 1979 roku. Wygrał 6 wyścigów, zdobył 2 Pole Positions i 13 razy plasował się na podium. Zawsze z Scuderią Ferrari.
@jaxonxst: moim zdaniem gdyby nie Zolder i Hockenheim w 1982 to i tak Pironi pokonałby Gillesa. Ale chyba jestem w zdecydowaniej mniejszości, bo podobnie jak @fordern nie rozumiem tych zachwytów nad GV. ( ͡º͜ʖ͡º)
@fordern: ja również nie odbieram, uważam, że czystą szybkością to nikt w jego generacji mu nie dorównywał. Ale właśnie dlatego w 1979 roku przegrał tytuł z Scheckterem, a w 1982 roku moim zdaniem Pironi rozniósłby Villeneuva regularnością. ( ͡°͜ʖ͡°)