Wpis z mikrobloga

Tak czy siak ja czekam i tak na dwójeczkę bo IMO jedynka i dodatek to chyba jedne z najlepszych gier z zombiakami. Jak się jarałem Mirror's Edge a potem dorwałem grę gdzie można robić parkour parkour i nawalać zombie to odpłynąłem xd. Cieszy że dodadzą nowe ruchy do systemu poruszania się bo akurat pod tym względem jedynka była biedniejsza od właśnie nawet jedynki ME
Pobierz BorysKafarov - Tak czy siak ja czekam i tak na dwójeczkę bo IMO jedynka i dodatek to ...
źródło: comment_1641978522HkiT26kKUeIBO4hejh15oR.jpg
@BorysKafarov:

to chyba miała być odpowiedź na to że niby dyibg light 2 ma zająć 500 godzin w celu zobaczenia wszystkiego na 100%

Co mi się wydaje bzdurą. Nawet biorąc pod uwagę kilka zakończeń - powiedzmy 5 (chyba są 3 frakcje więc niech będzie po jednym dla frakcji i dwa jakieś osobne) - i powiedzmy 20h na sam wątek fabularny to mamy 100h żeby pięciokrotnie przejść grę i zobaczyć wszystkie zakończenia.
@SpiderFYM: jakby ktos nie wiedział o co chodzi, Techland mowil ze potrzeba 500h zeby skończyć gre. Wiele osob to zaniepokoiło niektórych ucieszylo. Potem Techland napisal ze te 500h to jesli chcemy wszystko w grze odblokowac, tak naprawdę potrzeba tylko 80h. Koniec końców Techland przygotowal grafike ktora pokazuje ze wystarczy ~30h żeby skończyć gre ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@BorysKafarov: gry komputerowe najwyzeszej kategorii maja ten problem ze wymaga wykładniczego wzrostu nakładu pracy na grafikę w raz z wzrostem jej jakości. Dlatego większość gier miała jeden liniowy scenariusz lub prawie liniowy, bo to strasznieeeee drogie dodawać kolejne lokacje sceny i animacje. A tańszych grach miałeś npc i takie kozackie kleisty jak zabij 5 pająków…. Ostatnie kilka lat eksperymentuje się z generowaniem obiektów przez AI wiec może udało im się zbić
@SpiderFYM: jako gracz, który poza graniem chce mieć czas na rodzinę, znajomych, filmy, seriale, książki, wyjścia na miasto, wycieczki, rower, jedzenie i spanie, wolę gry których ukończenie zajmie 20-30 godzin, czyli jakiś kilka tygodni grania po 3-4 godziny, niż długie fabuły na 200h których ukończenie zajmie mi rok
@LonNon: pdk, Techalnd wczoraj wrzucił tweeta że żeby ukończyć grę w pełni ze wszystkimi pobocznymi czynnościami potrzeba ponad 500 godzin. Myśleli że zapunktują u graczy a okazało się że ludzie zaczęli marudzić że tak długi czas przejścia gry to przesada, że aż Techland zaczął się tłumaczyć, ze to czas uwzględniając znalezienie wszystkich znajdziek, odkrycie wszystkich lini dialogowych itp.. Ta wpadka poszła echem, stała się popularna, i tutaj inne rodzime studio robi
@eskejper: dokładnie


@SpiderFYM Every dialogue, - jak by tak liczyć to w cyberpunka 2077 chyba z jeszcze więcej by wyszło. Bo tam bywają unikatowe kwestie npc w zależności od tego co się zrobiło w X zadaniu albo nawet od kolejności wykonywania zadań.
@BorysKafarov: @SpiderFYM
W ogole to xD z obroncow takich singli, gdzie wlasnie podaje sie czas na wszystkie zakonczenia tak jakby te zakonczenia sie faktycznie roznily czy bylo wiele wyborow w trakcie gry (a zazwyczja sa rozwiazywane jedna/dwiema opcjami dialogowymi, a sama rozgrywka wyglada niemal identycznie) xD
Juz pomijam te znajdzki na jedno kopyto. Taki obraz game devu (pomijam indie), ze najlepszym rpgiem ostatnich 10 lat jest mod do gothica, a ostatnim
@BorysKafarov: a te 500h to po prostu moga zrobic jakis jedne glupi achiev dla grindu i tyle xD
Sam lubie wbijac platynki, gdy sa w miare sensowne, ale czesto w praktyce to wyglada tak, ze mam 99% achievementow, gre juz zmasterowana i moge z zamknietymi oczyma przechodzic, a zostaje jeden glupi achievement ktory wymaga x godzin grindu, wiec zazwyczaj pasuje.