Wpis z mikrobloga

https://www.reddit.com/r/tf2/comments/rm6th2/keys_have_finally_reached_70_refined_all_time_high/

Ciekawy wątek. W niektórych komentarzach ludzie proponują w jaki sposób można było by naprawić ekonomię tej gry. Wymienię trzy z nich.

-Przedmioty które zostały dodane po jakimś roku są niewytwarzalne. Co zniechęca do craftingu, a tym samym do palenia metalu.

-Dodanie jakiegoś super luksusowego przedmiotu, coś ala złoty klucz. Z powodu bezwartościowości onebecnego metalu ludzie by chętnie ten metal spalili.

- płacenie metalem za jakość przedmiotu. Trochę kontrowersyjne ale pewnie najskuteczniej zmniejszyło by cenę klucza.

#tf2
  • 9
@Nooleus: zatrudnić ekonomistę by rozwiązać problem inflacji w tf2

Jeszcze co mi przychodzi do głowy to nowy rodzaj metalu który można wytworzyć z nowych broni ale do tego potrzebne byłby update ( ͡° ͜ʖ ͡°)