Aktywne Wpisy

Polska5Ever +36
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

ArchetypT +13
źródło: obraz_2025-10-09_113026480
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link

źródło: obraz_2025-10-09_113026480
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
1) kiedyś była możliwość po prostu anulowania zakupu, który jeszcze był w początkowym statusie. Czemu tej możliwości już nie ma? W takich sytuacjach (z pewnością nie jestem ani pierwszy, ani jedyny) byłaby prostym i szybkim wyjściem z sytuacji.
2) Ok, nie ma to nie ma, robię zatem "zwrot", zaznaczam, co chcę zwrócić, a że chodzi o całość zamówienia od tego sprzedawcy, spodziewałbym się zwrotu całej wpłaconej kwoty. Czemu zatem zwrot dotyczy tylko ceny za przedmiot, a nie jest zwracany koszt wysyłki, skoro do wysyłki nie doszło? Dlaczego jestem obciążony kosztem niezrealizowanej usługi? Nie chodzi o wielką stratę i jestem w stanie ją przełknąć, jako koszt "gapowego", niemniej intryguje mnie to, bo szczerze mówiąc sprawia wrażenie bezprawnie pobieranej opłaty za nierealizowaną usługę
źródło: comment_1636379106ZOhO7avbgCKBpHFrVSA9Bj.jpg
Pobierzźródło: comment_1636379656qguury0bKyDHYFkfT1jIcY.jpg
Pobierz@Jarek_P: ta opcja jest nadal o ile sprzedawca nie zaczal realizacji zamowienia, a wielu rozpoczecie realizacji z automatu ustawia zaraz po sprzedazy aby zablokowac klientom mozliwosc anulowania