Wpis z mikrobloga

cześć, problem z internetem w Play, od jakiegoś czasu prędkość internetu spadła tak jakbym przekroczył limit danych w miesiącu. To się jednak nie stało, co przyznał konsultant w salonie. Co może być przyczyną tak drastycznego obniżenia prędkości? Po drugiej wizycie w salonie konsultant powiedział, że z routerem jest wszystko spoko i żeby postawić go wyżej xD dodam, że nie zmieniałem ustawień sieciowych ani położenia routera. na screenie wynik testu prędkości internetu działającego w prawidłowy sposób według play
#play #internet #router
Chojrack - cześć, problem z internetem w Play, od jakiegoś czasu prędkość internetu s...

źródło: comment_1634660391uYJQcvJ5F4wOE2z5Fxws30.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zawalony BTS.


@d1sconn3cted: niewiele mi to mówi ( ͡° ͜ʖ ͡° ) zaraz sprawdzę, czy w innym miejscu w domu prędkość wzrośnie, chociaż całe życie stał w tym samym miejscu i działał dobrze
  • Odpowiedz
@Chojrack: internet z sieci komórkowej jakoś musi do ciebie docierać, dociera z anteny, ta antena ma ograniczoną przepustowość. Sugeruję że może przybyło abonentów play w okolicy którzy zaczęli intensywnie korzystać z internetu przez co prędkość mocno spadła.
Taką prędkość masz ciągle czy np. jest lepiej o 1 w nocy, a gorzej o 20 wieczorem?
  • Odpowiedz
@d1sconn3cted: tak, cały dzień jest taka sama. dzisiaj router był w salonie jakiś kilometr od mojego miejsca zamieszkania i tam internet był już szybki (podczas korzystania z mojego routera)
  • Odpowiedz
  • 0
@krzywy_kanister bedac uzytkownikiem internetu przez ostatnie 10 lat nie zdazyla mi sie taka sytuacja, aczkolwiek domyslam sie ze to mozliwe. Pytanie tylko co moge teraz tym zrobic, bo prędkość zmalała a faktura z ceną już nie
  • Odpowiedz
@Chojrack: Jakiego internetu, mobilnego? Zdarzala sie tylko jej nie zauwazales. Mozesz wypowiedziec umowe i zaplacic kare, mozesz kupic inna karte, mozesz korzystac w innym miejscu, nikt z toba raczej nie rozwiaze umowy przez przeciazony nadajnik. Tak jak napisalem, nie masz zadnej gwarancji opoznienia ani predkosci, sieci mobilne sa no wlasnie mobilne, stad takie ograniczenia, nie masz wplywu na to ile osob korzysta z tego samego nadajnika.
Pomysl jesli korzysta kilkadziesiat
  • Odpowiedz
@krzywy_kanister: trochę to mało profesjonalne żeby w czasach superszybkiego internetu, dostawca świadczył taką prędkość

Mozesz wypowiedziec umowe i zaplacic kare


@krzywy_kanister: jasne, powinienem jeszcze naprawiać im ich infrastrukturę, chyba nie o to chodzi w sytuacji, kiedy za usługę się płaci
  • Odpowiedz
@Chojrack: Ile razy mozna pisac? Nie placisz za gwarancje predkosci minimalnej, to nie jest lacze po kablu. Superszybki internet to masz po kablu, internet komorkowy ma dawac gwarancje mobilnosci nie parametrow. Doczytaj umowe czy przepisy uke zamiast opowiadac takie bzdety, omamiony marketingiem. Nie ma mowy o zadnym naprawianiu infrastruktury, internet komorkowy ma swoje ograniczenia tak jak kazdy internet bezprzewodowy czy to radiowki czy wifi.
  • Odpowiedz