Aktywne Wpisy
Recydywa +147
Przedstawiam świeżo skończony projekt (więcej zdjęć w komentarzach)
Wallart przedstawiający mapę świata (poglądową!). Tło mapy to sosna w której fyfrezowałem ląd i zalałem czarnym epoxy. Następna warstwa to przezroczyste epoxy. Kontury lądów obrysowałem lekkim grawerem na przezroczystej warstwie żeby załamywały światło. Rama to w całości dąb z taśmą ledową. Mapa lekko wystaje z ramy przez co światło wpada przez brzeg przezroczytego epoxy.
Projekt jest właściwie skończy chociaż poprawiłbym nieco ustawienie ledów. Zawsze
Wallart przedstawiający mapę świata (poglądową!). Tło mapy to sosna w której fyfrezowałem ląd i zalałem czarnym epoxy. Następna warstwa to przezroczyste epoxy. Kontury lądów obrysowałem lekkim grawerem na przezroczystej warstwie żeby załamywały światło. Rama to w całości dąb z taśmą ledową. Mapa lekko wystaje z ramy przez co światło wpada przez brzeg przezroczytego epoxy.
Projekt jest właściwie skończy chociaż poprawiłbym nieco ustawienie ledów. Zawsze
Van-der-Ledre +168
Cholerna służba zdrowia w tym gównianym kraju. Osoba z rodziny zachorowała na chorobę, prawdopodobnie odejdzie zapewne za max pół roku. Badania wykazały znaczący postęp choroby, który już jakiś dłuższy czas trwał. Z początku byłem zdziwiony, bo wynik tego samego badania w moim powiatowym gównie w ośrodku zdrowia został zinterpretowany jako bardzo dobry pół roku temu. Obecny lekarz stwierdził, że poprzedni, analizujący badanie popełnił błąd i źle zinterpretował wynik. Gdyby tak się nie
#dota2
(z nowego patcha)
Jestem ciekawy co w takim razie będzie w Docie 1. Z tego co pamiętam silnik Warcrafta nie pozwalał na ustawienie wartości większej niż 522.
Also dota 1 i 2 różnią się już na dzień dzisiejszy setkami mechanik. Niech obie gry idą własną ściężką. Nie ma sensu żeby Dota 1 ciągnęła przez swoje upośledzenie na dno Dote 2.
http://www.youtube.com/results?search_query=dota+2+diffrences&oq=dota+2+diffrences
Silnik WC3 ma 10lat. Nie ma co go przeceniać
Forcestaff to zaskryptowany od zera przedmiot, więc skill Bary nie ma z nim wiele wspólnego. Ale tak, to nie jest normalny bieg i masz rację. Właśnie od tego wzięła się nasza rozmowa. Zastanawiałem się jak zrobią BSa szybszego niż 522 skoro silnik ma to ograniczenie.
Także to ograniczenie jest na pewno, a co do reszty to raczej nie widzę przeszkód.
Poza tym nie oszukujmy się. Dlaczego tak dużo graczy Dota 1 przeszło na Dote 2 i nawet nie narzeka? Dota 1 jest
To chyba oczywiste. Każdy od zera napisany klient gry będzie lepszy niż gra w grze, czyli gra w formie mapy do innej gry. Każdy chyba domyślał się, że coś takiego to tylko kwestia czasu i nikt nie obwiniał
@-PPP-: No to chyba się zgadzamy że czas Doty 1 już minął i najwyższy czas żeby poszła do piachu i nie ciągnęła Doty 2 w dół przez swoje ułomności :)
Raczej tak ;p
Skill jak najbardziej może zadawać kryta tak długo, jak tylko masz możliwość zmiany HP wybranej jednostce. Ilość dmg możesz przecież sam obliczyć skryptem i odjąć ją od aktualnego HP jednostki.