Wpis z mikrobloga

@anddre: O #!$%@?, faktycznie. Dla tych co nie zajarzyli:

- When Thirst is active, movement speed cap is removed on your hero


(z nowego patcha)

Jestem ciekawy co w takim razie będzie w Docie 1. Z tego co pamiętam silnik Warcrafta nie pozwalał na ustawienie wartości większej niż 522.
@-PPP-: To niepotwierdzone info (info o patchu były tylko na dota2dev a na playdota nic nie znalazłem)

Also dota 1 i 2 różnią się już na dzień dzisiejszy setkami mechanik. Niech obie gry idą własną ściężką. Nie ma sensu żeby Dota 1 ciągnęła przez swoje upośledzenie na dno Dote 2.
@-PPP-: No właśnie spora część mechnik wynika z ograniczeń silnika. Np. szarża Bary to tak naprawdę używanie non stop forcestaffa. Czyli on nie jest biegnie tylko jest popychany. Albo przechodzenie pod jednostkami podczas turreta. Nie jestem pewien czy silnik WC3 pozwalał na stawanie się na czas skilla jednostkami latającymi. W każdym razie w Dota 2 bez problemu możesz przejść pod podniesionymi jednostkami.

Silnik WC3 ma 10lat. Nie ma co go przeceniać
@KochanekAdmina:

Np. szarża Bary to tak naprawdę używanie non stop forcestaffa.


Forcestaff to zaskryptowany od zera przedmiot, więc skill Bary nie ma z nim wiele wspólnego. Ale tak, to nie jest normalny bieg i masz rację. Właśnie od tego wzięła się nasza rozmowa. Zastanawiałem się jak zrobią BSa szybszego niż 522 skoro silnik ma to ograniczenie.

Także to ograniczenie jest na pewno, a co do reszty to raczej nie widzę przeszkód.
@-PPP-: Dlatego zrobiono forcestaff żeby łamać te 522 limit speeda. Przy czym bara aż tak bardzo nie skręca podczas szarży za to BS będzie miał możliwość skręcania do woli. Nie wiem czy w WC3 da się wyłączyć animacje obortu powyżej pewnego pułapu prędkości, ale to będzie masakra w WC3

Poza tym nie oszukujmy się. Dlaczego tak dużo graczy Dota 1 przeszło na Dote 2 i nawet nie narzeka? Dota 1 jest
@KochanekAdmina: Jestem na 99% pewny, że w WC3 po prostu nie dałoby się zrobić takiego BSa. Czas pokaże :)

Dlaczego tak dużo graczy Dota 1 przeszło na Dote 2 i nawet nie narzeka?


To chyba oczywiste. Każdy od zera napisany klient gry będzie lepszy niż gra w grze, czyli gra w formie mapy do innej gry. Każdy chyba domyślał się, że coś takiego to tylko kwestia czasu i nikt nie obwiniał
To chyba oczywiste. Każdy od zera napisany klient gry będzie lepszy niż gra w grze, czyli gra w formie mapy do innej gry. Każdy chyba domyślał się, że coś takiego to tylko kwestia czasu i nikt nie obwiniał za to Warcrafta.


@-PPP-: No to chyba się zgadzamy że czas Doty 1 już minął i najwyższy czas żeby poszła do piachu i nie ciągnęła Doty 2 w dół przez swoje ułomności :)
@KochanekAdmina:

albo cholernie nie doceniam WC3


Raczej tak ;p

Skill jak najbardziej może zadawać kryta tak długo, jak tylko masz możliwość zmiany HP wybranej jednostce. Ilość dmg możesz przecież sam obliczyć skryptem i odjąć ją od aktualnego HP jednostki.