Wpis z mikrobloga

Dzisiaj dzwonie do ziomeczka, z którym wcześniej już gadałem ( telefonicznie ) sprawie najmu pokoju w mieszkaniu studenckim. Jakoś nie mogliśmy się umówić bo miał napięty grafik ( w pracy ) i mieszka poza miastem.

A ten nagle stwierdził, że jednak mieszkanie dla kobiet, Bo jak wczoraj był na miejscu to tak go lokatorki ugadały. To trzeba być simpem. Jego nieruchomość, a daje sobie księżniczkom wchodzić na głowę i decydować komu ma własny majątek wynajmować.

Oczywiście nie ma jeszcze lokatorki. Dopiero będzie szukał ( z tego co się dowiedziałem )

Disclaimer: Ja sam jestem studentem medycyny ( o czym mu powiedziałem ) i mało imprezuję, a jak już to poza domem. Nie palę, nie mam zwierząt itp. Nie uważam siebie za kłopotliwego współlokatora.

#wynajem #studenckiezycie #dyskryminacjamezczyzn
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
@pam_param: nie dawaj spacji po "(" i przed ")"
( ͡º ͜ʖ͡º)

Nie ma się co dziwić że baby wolą z babami. Ale gość mógł wersję ustalić wcześniej.

"Jestę studentę medycyjny" ;)
  • Odpowiedz
@pam_param: Pamiętam, że na stronach z ogłoszeniami są nawet specjalne miejsca na preferencję płci xD
Pewnie ci ludzie jeszcze pierwsi piszczą o dyskryminację i równość
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@pam_param:

Stary - jest 21 wiek - czas kiedy myślałem, że tolerancja jest oczywistą oczywistością, którą powinien cechować się każdy dobrze wychowany człowiek.

Jeśli codziennie po kąpieli musisz zakładać szlafrok, bo wstydzisz się obcego faceta na mieszkaniu a chcesz przejść z łazienki do pokoju, to wygoda > tolerancja ¯\_(ツ)_/¯

Ale to nie mój problem, tylko Twój.
  • Odpowiedz
@staryhaliny: Głupi jesteś czy takiego udajesz? Umiesz czytać? Patrz wyżej:

To jest jedna z rzeczy, które po prostu musisz wziąć na klatę jak szukasz stancji zamiast mieszkania.