Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki potrzebuję pomocy. Macie jakieś sprawdzone sposoby jak wyrwać laskę w celu spotkania fwb na tinderze? Nie chodzi mi tu o wygląd, bo to nie jest u mnie problemem, tylko raczej o gadkę. Sprawa wygląda tak, że po tych wszystkich radach dotyczących tindera jako najlepszej opcji na niezobowiązujący sex postanowiłem stworzyć konto. No i po paru dniach uzbierałem tam nawet sporą ilość par. Kilka dziewczyn rozpoczęło nawet rozmowę. Z jedną fajnie mi się pisało. Wymieniliśmy parę zdań, po czym zapytałem czy byłaby zainteresowana takim układem to mnie nagle usunęła z pary xd a sama do mnie napisała i co więcej sprawiała wrażenie jakby była chętna. No i tak jest z większością par. Nie wiem może to ja coś zle robię? Nie mam takiego doświadczenia dlatego proszę o porady( ͡° ͜ʖ ͡°) A i jeszcze dodam, że szukam raczej młodszych tak 17+ bo sam jestem 20 lvl

#tinder #seks #podrywajzwykopem #fwb #logikarozowychpaskow #rozowepaski

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61256a447b37e6000b7842d3
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 18
@AnonimoweMirkoWyznania: nie pisz o fwb chyba ze sama zaczyna ostro temat.
Najpierw spotkaj sie i dobrze ja wybzykaj.. Z poem sama bedzie chciala fwb albo zwiazek.. Ale wtedy mowisz o fwb i albo albo.

Nikt na papier nie jest chetny dawac takich deklaracji a jeszcze podpisujac sie ryjem zeby potem niby wyjsc na puszczalksa.. To przedstawienie i taniec.

Mozesz fwb zawrzec w opisie ale to trzeba miec ryjec nieskazitelny zeby chetnie
Faceci umieją kochać się bez uczuć, u kobiet jest z tym trudniej, kobiety potrzebują deklaracji, bezpieczeństwa, a nie pseudo-relacji