Wpis z mikrobloga

Nie mam pojęcia jak się rozwijać, by mieć pracę która sprawia mi radość. Co zrobili byście na moim miejscu?

25lvl, studiuję w DE kierunek "zarządzanie zasobami naturalnymi", chcę zostać po studiach w Niemczech. Znam polski, niemiecki, angielski. Jestem bardzo zdyscyplinowany, mam wrażenie że potrafię się odpowiednio skupić i nauczyć kompletnie wszystkiego - tylko nie wiem czego. Nie chciałbym po prostu skończyć studiów i liczyć na szczęście, a potem wylądować w jakiejś nudnej biurowej pracy. Jestem typowym INFJ, bardzo wrażliwy na zewnętrzne bodźce, interesuję się hobbistycznie psychologią i filozofią. Chyba odnalazłbym się jako np. chirurg, ale na medycynę za późno. Obok studiów jestem w gownorobocie na magazynie, co jest dla mnie dramatem. Chciałbym pracę, w której mogę się mocno skoncentrować, pozostać w "tu i teraz" i jednocześnie wnosić coś dobrego dla tego świata. Dobra materialne niewiele mnie interesują, zresztą w DE będę godnie zarabiał w każdym zawodzie. Pracownie dla pieniędzy uważam za przegrane życie. Nie chcę przegrać życia, chcę doznawać radości w każdym dniu pracy. Co robić?

#praca #pracbaza #kariera #rozwojosobisty #pytanie #infj #studia
  • 14
@kuddelmuddel: konczysz master czy bachelor? Ja bym szukal pracy po tym kierunku i zastanowil sie jak moge "odbic" w innym robiac master. Nawet jezeli musialbym pare przedmiotow wiecej zaliczac

@reinforcepl: agencje pracy w Polszy biora kazdego, byle wyzsze? xD

Nie sprawdziłeś gdzie po kierunku, w którym studiujesz możesz pracować?


@Opportunist: a od kiedy po danym kierunku wiadomo gdzie sie wyladuje?
@kuddelmuddel: Fajnie byłoby pójść w pracę, w której masz wykształcenie ale oczywiście nie musisz, jednak szkoda by było skoro akurat takie studia kończysz, jak nie znajdziesz pracy w tym to się nie dowiesz, nikt Ci tu nie napisze jak jest w każdej pracy bo z tym też bywa różnie
  • 0