Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich! Chciałem podzielić się informacją o premierze mojej gry platformowo-przygodowej na #nintendoswitch.
Gra dzieje się w realiach fantasy na terenach pustynnej Kapadocji. Główny bohater w którego wciela się gracz jest mnichem, jego historię poznajemy za pośrednictwem ilustrowanych papirusów zbieranych podczas przygody. Poza przeciwnikami, utrudniającymi mu podróż (golemy, ptako-ludzie oraz gobliny) gracz napotka również pułapki oraz proste logiczne łamigłówki.
Gra powstała po godzinach normalnej pracy. Był to mój pierwszy projekt w Unity i zarazem pierwszy kontakt z językiem C#.
Wszystko poza udźwiękowieniem zostało stworzone przez mnie. Przy tworzeniu gry korzystałem z #blendera do modelowania obiektów 3D, #gimp `a dla tekstur, grafik oraz elementów UI, obróbka dźwięku natomiast był w #audacity. Całość powstawała na maszynie z #linux mint

Pozdrawiam i zapraszam wszystkich do gry.
Aktualna cena to £1.79
Link do gry: https://www.nintendo.co.uk/Games/Nintendo-Switch-download-software/Theofil-2000949.html

#tworczoscwlasna #gamedev #gry #switch #rozrywka
  • 5
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Fat_Mo: mogłeś wcześniej zacząć realizację w unity, czy najpierw trzeba było mieć devkita? Tam mają chyba środowisko oparte na unity w pakiecie
@orczysty: Portowaniem zajmował się wydawca, ja ze swojej strony stworzyłem projekt pod mobilki i pc w normalnym unity. Co do drugiego zdania też mi się obiło, że nintendo ma swoją wersję unity z możliwością eksportu projektu na switcha.