Wpis z mikrobloga

Nie wiem co mnie pokusiło żeby wybrać hosting w @nazwa_pl .
Namówiliście mnie w tym poście trzy tygodnie temu.
Przecież wasza firma to jakiś totalny żart!

W skrócie:
- abym przeniósł www i pocztę z home.pl do Was, oczekujecie ode mnie, że wyślę wam na kontakt@nazwa.pl wszystkie loginy i hasła do hostingu, panelu w home, ftp jak i do wszystkich kont pocztowych jakie mam
- za każdym razem jak otrzymuję odpowiedz z kontakt@nazwa.pl odnośnie tego samego zgłoszenia, odpowiada mi inny pracownik.
- jak jużdoszedłem do wniosku, że nie ma sensu i chcę zrezygnować z usługi okazuje się, że nie macie możliwości zwrotu pieniędzy bezpośrednio na kartę kredytową z której pobraliście opłatę, nie macie też możliwości przesłania pieniędzy na zagraniczny numer konta i jedyna opcja abyście zwrócili pieniądze to podanie polskiego numeru konta.

Nazywacie siebie numerem jeden w Polsce a nie potraficie zrobić zwrotu pieniędzy? Byle sklepiki internetowe mają taką możliwość!

Jesteście kompletnym żartem a nie firmą i będę przestrzegał wszystkich przed wami.

#hosting #informatyka #stronywww #serwery #vps #ecommerce
  • 55
Hasło, które wyślesz przy przenoszeniu danych, możesz ustanowić jako tymczasowe. Hasło można w każdej chwili zmienić, a to które nam podajesz ma być aktywne TYLKO na moment przeniesienia danych. Gwarantujemy, że nikt poza naszą firmą, nie uzyska tego hasła.


@nazwapl_tk: Bardzo nieśmieszny żart kolego z nazwapl.
Myślisz że od razu wszyscy pracownicy rzucają się na Twoje loginy i hasła żeby przeglądać Twoją pocztę? :) (...) . Nie wszędzie trzeba wietrzyć spisek.


@Hostido_pl: To jest tak niepoważne, że jestem w szoku, że ktokolwiek odważył się użyć tego argumentu w dyskusji o bezpieczeństwie. Możesz podać swoje imię, nazwisko i adres zamieszkania? Myślisz, że od razu wszyscy rzucą się do stalkowania? Tylko nie wietrz spisku, w końcu Twoje imię, nazwisko
@zwierzak40: W żadnej naszej wypowiedzi nie odnosimy się do ogółu. Każda firma ma odpowiednie standardy obsługi. To, że w Dziale Obsługi Klienta nazwa.pl pracuje ponad 200 osób nie oznacza, że każda osoba dostaje od razu wiadomość, która trafia do nas od klienta. Wszystkie zgłoszenia są rejestrowane i ewidencjonowane. Nie ma ryzyka dostępu do jakichkolwiek informacji przez osobę, która mogłaby być uznana za nieuprawnioną. W każdej firmie, nawet w banku, każdy pracownik
A to i tak był scenariusz awaryjny dla wygodnych czy mniej "technicznych" klientów, bo podstawowa procedura była w pełni automatyczna i polegała na wypełnieniu formularza gdzie dalej system sam przetwarzał nie zapisując nigdzie tych danych (bo nie oszukujmy się, większość osób po tego typu migracjach nie zmienia hasła).


@zwierzak40: Chyba nie wiesz na czym polega migracja hostingu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Rozwala mnie takie wywyższanie się bo
Dziale Obsługi Klienta nazwa.pl pracuje ponad 200 osób nie oznacza, że każda osoba dostaje od razu wiadomość

@nazwapl_tk:

Jasne ...
siedem osób ze mną korespondowało, z czego trzy odpowiedziały równocześnie na moje pytanie i wy mi chcecie powiedzieć, że wiadomości wysłane na kontakt@nazwa.pl nie są odbierane przez wszystkich a przynajmniej wielu waszych pracowników Działu Obsługi Klienta?

A powiedzcie może jeszcze, dlaczego potraficie pobrać opłatę z karty kredytowej/debetowej a nie potraficie zwrócić
Pobierz
źródło: comment_1622817988juPXWNU6YFlK7WldE0EYlh.jpg
Namówiliście mnie w tym poście trzy tygodnie temu.

@dwie_szopy_jackson: No biznesu nie robi się chyba na świadomych ludziach. Ogólnie jeśli sprzedawca Ci coś poleca to nie zawsze jest potem tak dobrze. Następnym razem możesz być bardziej uważny, pod tagiem #hosting ja i inni wiele razy piszą: nie nazwa i nie home.
@dwie_szopy_jackson: Informację o zwrocie środków w przypadku rezygnacji z usługi otrzymuje Twój bank oraz wydawca karty, z której skorzystałeś przy płatności. To absolutnie normalne i niezależne od nas, że takie zwroty trafiają na konto po rozliczeniu ich przez w/w 2 podmioty w ciągu kilku dni od momentu, kiedy my wykonujemy zwrot. Nie jest to zależne od nas.