Aktywne Wpisy
stuparevic +1286
Maly__Kotek +343
Filmy i seriale, ale to Świat Według Kiepskich:
#kiepscy #swiatwedlugkiepskich #kiepskinihilizm #heheszki #memy
Interstellar
#kiepscy #swiatwedlugkiepskich #kiepskinihilizm #heheszki #memy
Interstellar
Namówiliście mnie w tym poście trzy tygodnie temu.
Przecież wasza firma to jakiś totalny żart!
W skrócie:
- abym przeniósł www i pocztę z home.pl do Was, oczekujecie ode mnie, że wyślę wam na kontakt@nazwa.pl wszystkie loginy i hasła do hostingu, panelu w home, ftp jak i do wszystkich kont pocztowych jakie mam
- za każdym razem jak otrzymuję odpowiedz z kontakt@nazwa.pl odnośnie tego samego zgłoszenia, odpowiada mi inny pracownik.
- jak jużdoszedłem do wniosku, że nie ma sensu i chcę zrezygnować z usługi okazuje się, że nie macie możliwości zwrotu pieniędzy bezpośrednio na kartę kredytową z której pobraliście opłatę, nie macie też możliwości przesłania pieniędzy na zagraniczny numer konta i jedyna opcja abyście zwrócili pieniądze to podanie polskiego numeru konta.
Nazywacie siebie numerem jeden w Polsce a nie potraficie zrobić zwrotu pieniędzy? Byle sklepiki internetowe mają taką możliwość!
Jesteście kompletnym żartem a nie firmą i będę przestrzegał wszystkich przed wami.
#hosting #informatyka #stronywww #serwery #vps #ecommerce
A jak inaczej mieliby przenieść? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PS. Jak inaczej wyobrażasz sobie przeniesienie danych bez dostępów do obecnego serwera? U nas przykładowo albo mając jakikolwiek dostęp do poprzedniego hostingu sami generujemy hasła dostępu np do FTP, poczty; klient nam je podaje lub w przypadku poczty mamy migrator gdzie klient podaje hasła w narzędziu i poczta sama się migruje jeśli nie chce podawać nam ani zmieniać.
Spodziewałem się, że przynajmniej jeden pracownik, który tą migrację będzie robił skontaktuje się ze mną i otrzyma ode mnie wszystkie dane, nie wspominając już o takiej fanaberii jak możliwość wpisania tych danych gdzieś w panelu klienta.
Wpisanie w panelu klienta to tak jakbyś wysłał na maila ogólnego. Wysłanie do jednego pracownika (imię.nazwisko@firma) w wielu przypadkach również kończy się agregowaniem przez system do obsługi poczty, dla wszystkich
W samym Dziale Obsługi Klienta nazwa.pl pracuje ok. 200 osób, które zajmują się na bieżąco obsługą wszystkich zgłoszeń
@nazwapl_tk: w taki sposób, że nie prosicie mnie abym wysłał zwykłym mailem na wasząogólną skrzynkę kontaktową do której ma dostęp chyba całe wasze call center wszystkich danych logowania włącznie z hasłami.
Ludzie, do cholery, gdzie wy żyjecie? Szesnaście lat pracuję w IT i w życiu by mi nie przyszło do głowy (a gdyby przyszło to bym stracił robotę)
@dwie_szopy_jackson: Widać że nie wiesz co to procedury bezpieczeństwa i standard ISO.
Jakbyś był mądry to byś loginy i hasła wrzucił do zipa z hasłem. Jakby się pracownik odezwał to byś mi to hasło dał. Ale co z tego jak i tak każdy pracownik ma dostęp do strony, bazy itp
Komentarz usunięty przez autora
@mati75: oczywiście, że potrzebują dane, przecież że tak! Nie o to chodzi!
Chodzi o to, że chcą abym dane serwera i loginy i hasła wszystkich kont pocztowych przesłał zwykłym mailem na generyczny adres kontaktowy firmy, mało tego, nie widzą w tym nic dziwnego!
Już im
@dwie_szopy_jackson: A na jaki chcesz wysłać?
@dwie_szopy_jackson: wszędzie wygląda to tak samo, co ty się z choinki urwałeś?