Wpis z mikrobloga

Nie wiem co mnie pokusiło żeby wybrać hosting w @nazwa_pl .
Namówiliście mnie w tym poście trzy tygodnie temu.
Przecież wasza firma to jakiś totalny żart!

W skrócie:
- abym przeniósł www i pocztę z home.pl do Was, oczekujecie ode mnie, że wyślę wam na kontakt@nazwa.pl wszystkie loginy i hasła do hostingu, panelu w home, ftp jak i do wszystkich kont pocztowych jakie mam
- za każdym razem jak otrzymuję odpowiedz z kontakt@nazwa.pl odnośnie tego samego zgłoszenia, odpowiada mi inny pracownik.
- jak jużdoszedłem do wniosku, że nie ma sensu i chcę zrezygnować z usługi okazuje się, że nie macie możliwości zwrotu pieniędzy bezpośrednio na kartę kredytową z której pobraliście opłatę, nie macie też możliwości przesłania pieniędzy na zagraniczny numer konta i jedyna opcja abyście zwrócili pieniądze to podanie polskiego numeru konta.

Nazywacie siebie numerem jeden w Polsce a nie potraficie zrobić zwrotu pieniędzy? Byle sklepiki internetowe mają taką możliwość!

Jesteście kompletnym żartem a nie firmą i będę przestrzegał wszystkich przed wami.

#hosting #informatyka #stronywww #serwery #vps #ecommerce
  • 55
@dwie_szopy_jackson: ale że kto Cie namówił, konto firmowe które pod każdym postem wkleja te same marketingowe #!$%@?? W każdym poważniejszym wątku w necie gdy ktoś o to pyta to nazwa oraz home (a powoli również hostingi które przejęło h88) są stanowczo odradzane, na wykopie już nikomu się nie chce tego pisać setny raz bo każdy post z hashtagiem hosting jest z automatu spamowany z kilku kont firmowych ich reklamami.
Trzeba było wybrać nas ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS. Jak inaczej wyobrażasz sobie przeniesienie danych bez dostępów do obecnego serwera? U nas przykładowo albo mając jakikolwiek dostęp do poprzedniego hostingu sami generujemy hasła dostępu np do FTP, poczty; klient nam je podaje lub w przypadku poczty mamy migrator gdzie klient podaje hasła w narzędziu i poczta sama się migruje jeśli nie chce podawać nam ani zmieniać.
@Hostido_pl: a też klient wysyła Wam wszystkie loginy i hasłą na ogólną skrzynkę kontaktową, do której ma dostęp wielu pracowników?
Spodziewałem się, że przynajmniej jeden pracownik, który tą migrację będzie robił skontaktuje się ze mną i otrzyma ode mnie wszystkie dane, nie wspominając już o takiej fanaberii jak możliwość wpisania tych danych gdzieś w panelu klienta.
@dwie_szopy_jackson: Myślisz że od razu wszyscy pracownicy rzucają się na Twoje loginy i hasła żeby przeglądać Twoją pocztę? :) Przecież ci sami pracownicy potem mogą mieć też dostęp.. Zalecamy podawać hasła tymczasowe lub użyć migratora samodzielnie. Nie wszędzie trzeba wietrzyć spisek.
Wpisanie w panelu klienta to tak jakbyś wysłał na maila ogólnego. Wysłanie do jednego pracownika (imię.nazwisko@firma) w wielu przypadkach również kończy się agregowaniem przez system do obsługi poczty, dla wszystkich
@dwie_szopy_jackson: A w jaki sposób widziałbyś możliwość przeniesienia strony z innej firmy do nazwa.pl? Czy myślisz, że jakakolwiek inna firma bez loginu i hasła do serwera przeniesie Ci jego zawartość do siebie? Możesz samemu przenieść stronę WWW, pocztę, bazy danych, a możesz to zlecić nam. Warunek to podanie danych dostępu do serwera "źródłowego".

W samym Dziale Obsługi Klienta nazwa.pl pracuje ok. 200 osób, które zajmują się na bieżąco obsługą wszystkich zgłoszeń
A w jaki sposób widziałbyś możliwość przeniesienia strony z innej firmy do nazwa.pl?


@nazwapl_tk: w taki sposób, że nie prosicie mnie abym wysłał zwykłym mailem na wasząogólną skrzynkę kontaktową do której ma dostęp chyba całe wasze call center wszystkich danych logowania włącznie z hasłami.

Ludzie, do cholery, gdzie wy żyjecie? Szesnaście lat pracuję w IT i w życiu by mi nie przyszło do głowy (a gdyby przyszło to bym stracił robotę)
Ludzie, do cholery, gdzie wy żyjecie? Szesnaście lat pracuję w IT i w życiu by mi nie przyszło do głowy (a gdyby przyszło to bym stracił robotę) żeby powiedzieć klientowi ej wez wyślij wszystkie swoje loginy i hasła mailem na naszą kontaktową skrzynkę a tam jakiś pracownik się tym zajmie.


@dwie_szopy_jackson: Widać że nie wiesz co to procedury bezpieczeństwa i standard ISO.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@dwie_szopy_jackson: zmartwie Cię, chyba w każdej firmie hostingowej tak samo to wygląda. Chyba że to hosting Januszex i sam właściciel jako jedyny pracownik tego hostingu będzie twoje strony przenosił.

Jakbyś był mądry to byś loginy i hasła wrzucił do zipa z hasłem. Jakby się pracownik odezwał to byś mi to hasło dał. Ale co z tego jak i tak każdy pracownik ma dostęp do strony, bazy itp
@dwie_szopy_jackson: Adres kontakt@nazwa.pl jest adresem dla którego wszystkie wiadomości podlegają ścisłej ochronie zgodnie z ISO 27001. Hasło, które wyślesz przy przenoszeniu danych, możesz ustanowić jako tymczasowe. Hasło można w każdej chwili zmienić, a to które nam podajesz ma być aktywne TYLKO na moment przeniesienia danych. Gwarantujemy, że nikt poza naszą firmą, nie uzyska tego hasła. Tylko wykwalifikowani pracownicy mają dostęp do konta kontakt@nazwa.pl.
przeszło dekadę robię w webdev i raku zwanym hostingiem, większość firm prosi o tego typu dane. Bo jak masz przenieść te dane? Za pomocą szklanej kuli?


@mati75: oczywiście, że potrzebują dane, przecież że tak! Nie o to chodzi!
Chodzi o to, że chcą abym dane serwera i loginy i hasła wszystkich kont pocztowych przesłał zwykłym mailem na generyczny adres kontaktowy firmy, mało tego, nie widzą w tym nic dziwnego!

Już im