Wpis z mikrobloga

A potem kwiii, jak to, dlaczego biznesy upadają, przecież wystarczy zaparkować daleko, trzy przesiadki dwa różne bilety i jesteś chlip chlip


@edgar_k: kurde to te wszystkie kawiarnie, butiki, restauracje, apteki, puby, salony fryzjerskie przy autostradach to powinny miliony zarabiać.
@prewenaza: no bo dajesz bezsensowne argumenty

patrz z tego pierwszego linku, nie chciało się doczytać konkluzji, co?

One day, the concept of vehicle congestion may feel outmoded. “In terms of reducing congestion and using space efficiently, walking is the best mode of transport,” More says. “Cycling is five times more efficient at moving people than a standard traffic lane. With the health benefits, tackling the climate emergency and air pollution challenges,
patrz z tego pierwszego linku, nie chciało się doczytać konkluzji, co?


@ButtHurtAlert: tobie nie chciało się przemyśleć tej "konkluzji", ponieważ nie mówi ona nic o skutkach ekonomicznych decyzji o zamknięciu ulic dla prywatnych samochodów. co z tego że ludzie jeżdżący rowerami są zdrowsi? jak dobitnie pokazuje cała reszta artykułu, mimo pro-cyklistycznej i pro-pieszej polityki w londynie ruch samochodowy tylko się pogorszył.

Biznesy rozkwitają jak możesz sobie na spokojnie podejśc do kawiarni
wyobraziłem sobie jak @edgar_k: podjeżdża swoim golfem IV tdi na MOP, siada na plastikowym krzesełku w barze i delektuje się rozpuszczalną patrząc na piękno #!$%@?ących ciężarówek po trasie E11, po czym kupuje bombonierke na shellu i kwiatka dla dziewczyny i rusza dalej w drogę xD

To już wolę scenariusz gdzie se podjeżdżam zbiorkomem z mojego miejsca zamieszkania i idę usiąść na alejach jerozolimskich delektując się pyszną herbatką i architekturą dużego miasta.
@prewenaza: Typie, a Ty czytałeś w ogóle ten artykuł, czy tylko wyszukałeś fragment pod tezę? xD

To jest opinia. Opinia jednego gościa który omawia temat ze strony "wincyj samochodów, mniej transportu" i która jest zestawiana z przeciwstawną opinią w ramach serii artykułów. Tu masz artykuł nr 2:
https://www.govtech.com/fs/perspectives/car-free-city-centers-improving-the-quality-of-urban-life.html

Ograniczanie samochodów w centrach miast ma głęboki sens, ale musisz zapewnić jednocześnie sensowną alternatywę w postaci parkingów i rozwiniętej komunikacji miejskiej. Warszawa jest