Wpis z mikrobloga

Widze, ze tobie trzeba chyba rozrysowac co ma wspolnego ilosc linii metra do komfortu przemieszczania sie. Szkoda, ze takich baranow jest strasznie duzo obecnie

Szkoda, że jeszcze więcej jest baranów, którzy myślą, że jak się jebnie autostradę przez centrum miasta, to nagle korki znikno (zagino na zawsze)

Jechales kiedys metrem o 8 z centrum w strone kabat?

Jeżdzę regularnie metrem w obie strony o różnych godzinach.

Im
  • Odpowiedz
samochody w wawie odpowiadaja za okolo 10% problemu ze smogiem

Oczywiście odpowiedziałeś tylko na 1 argument. To, że samochód jest droższy niż komunikacja miejska już pominąłeś. Tak samo, że w wiele miejsc da się szybciej dojechać komunikacją też pominąłeś, pajacu.
Pewnie powiesz, że zachodnie miasta przywracają centrum pieszym, to wina lewackiej ideologii
@Mistrszzz:
  • Odpowiedz
przywracaja pieszym, bo maja dobra komunikacje miejska

No to tak samo, jak w Warszawie.

mieszkam sa sluzewiu xd to jest jakby nie-zadupie

No i z czym masz problem? Tramwaje i autobusy w każdą stronę. Co więcej, nawet masz Metro SŁUŻEW. Gdzie nie możesz stamtąd dojechać? Chyba, że dla Ciebie dobra komunikacja to taka, w której z każdego miejsca masz metro w każde miejsce.

Drogi
  • Odpowiedz
@Kuklak: dojedz cwaniaku ze sluzewia na prage komunikacja miejska. Obok smierdzacych robakow, ktorzy sie nie myja xD i czesto tramwajem bez klimy. Poziom dna rowu marianskiego
  • Odpowiedz
ojedz cwaniaku ze sluzewia na prage komunikacja miejska. Obok smierdzacych robakow, ktorzy sie nie myja xD i czesto tramwajem bez klimy. Poziom dna rowu marianskiego

@Mistrszzz:
Metro Służew -> Metro Świętokrzyska 12 minut
5 minut spaceru na poziom niżej
Metro Świętokrzyska -> Dworzec Wileński 7 minut
Wysiadasz pod Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Północ
  • Odpowiedz
@Neubert: kompletnie bez sensu rozplanowane, chodniki łącznej szerokosci 12.1m i dwie drogi rowerowe. Wystarczyło by zlikwidować jedną drogę dla rowerów, odjąć po 1.5m chodnika po obu stronach i byłyby po dwa pasy w każdą stronę, była by ścieżka i byłby nadal bardzo szeroki chodnik. W taki sposób jak na projekcie aleje jerozolimskie będą zakorkowane jeszcze dłużej niż zwykle, bo samochody które z bocznych ulic wjechały by i przejechały dalej, tak
  • Odpowiedz
@pussy_destroyer69: jakość komunikacji miejskiej w Warszawie mimo że jest najlepsza w Polsce też pozostawia dużo do życzenia. Do pracy nie wyobrażam sobie dojeżdżać komunikacją zamiast samochodem. Komunikacja mam 10min na przystanek, 30min jazdy, 30min czekania na przesiadkę, bo teoretycznie powinienem czekać na autobus 2min ale zawsze pierwszy autobus przyjeżdża równo 2min spóźniony, potem jeszcze 30min drugim busem i z przystanku do roboty jakieś 2min co daje około 102min drogi, samochodem
pussydestroyer69 - @pussydestroyer69: jakość komunikacji miejskiej w Warszawie mimo ż...

źródło: comment_16215456317R06J2B3V5WGxtFLKFmhE0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Neubert: te tramwaje powinno się zaorać i puścić samochody, no, ale w Bolzdze dalej komuna mocno.


@4ntymateria: Zrób sobie kiedyś wycieczkę do USA i spróbuj w normalny dzień przejechać się przez miasto autem. Może wtedy zrozumiesz, że transport indywidualny w dużych miastach to jest zły pomysł.
  • Odpowiedz
@4ntymateria: I jak ci się podoba stanie w z--------h korkach po pół dnia bo mi w ogóle. Raz przemierzałem sam Manhattan przez 3 godziny. Oby pan Goodyear się w grobie przewrócił za wykupienie i zlikwidowanie torowisk w całych stanach i zastąpienie ich drogami ruchu dla aut osobowych by móc sprzedać więcej opon. Średnia prędkość poruszania się w XIX wieku czyli w dobie dyliżansie była wyższa niż obecnie a to świadczy
  • Odpowiedz
@Neubert: ale g---o xD 2 pasy i buspas - ok. Ale to niee Grudziądz, żeby 1 pas byl przez środek miasta, litości, może jeszcze tyrolke między mordorem a PKiN, odklejeni od rzeczywistości jesteście.a czaskoski to śmieć jeśli nie żartuje ;_!
;
  • Odpowiedz
@edgar_k: XD, skąd ta teoria? badania akurat udowadniają ze biznesy przy ulicach gdzie ruch został ograniczony maja się lepiej. To nie jest prawda, ze ludzie nie jeżdżą do centrum, bo nie ma gdzie zaparkować. Z reszta wystarczy zobaczyć przykład świętokrzyskiej która przed remontem była pusta, a po remoncie wróciła ja nią życie
  • Odpowiedz