Wpis z mikrobloga

@Neubert: jeśli jest dłuższy wspólny przebieg A i T to warto by je puścić środkiem ulicy i porobić przystanki zintegrowane..

choć w wawce to te tramwaje śmigają co 3 minuty jak #!$%@? i pewnie dlatego tak nie zrobili xD
  • Odpowiedz
@4ntymateria: Wiesz ile trzeba by pasów, żeby obsłużyć autami ludzi, którzy przemierzają aleje Jerozolimskie w tramwajach? :D Obawiam się, że wyburzenie jednej pierzei zabudowy wzdłuż Jerozolimskich by nie starczyło, trzeba by wyburzać z obu stron.
  • Odpowiedz
jeśli jest dłuższy wspólny przebieg A i T to warto by je puścić środkiem ulicy i porobić przystanki zintegrowane..


@jaroty: Nie da się tego zrobić w Alejach Jerozolimskich bo jest tak duże natężenie tramwajów.
  • Odpowiedz
@4ntymateria: Uwaga, mamy tutaj delikatnego samochodziarza. Weź przewieź tylu ludzi samochodem co autobusem lub tramwajem, gdzie chcesz stawiać parkingi na te wszystkie samochody w samym centrum Warszawy, w końcu co z przepustowością samych dróg? Przy takich pomysłach jedyne co byś osiągnął to jeszcze większe korki nawet jakby wyburzyć Warszawę kolejny raz by stawiać śródmiejskie autostrady po kilka pasów w jedną stronę. Nawet Amerykanie się ocknęli że to droga donikąd i
  • Odpowiedz
@Kantar: Nie twierdzę że jest inaczej, obecny Sekretarz Transportu otwarcie twierdzi że z jednym planów na odbudowę gospodarki USA ma być nacisk na budowę transportu zbiorowego w miastach, nawet w Teksasie Houston ruguje samochody ze swoich ulic, a inne przechodzą falę reurbanizacji.
  • Odpowiedz