Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Naszły mnie ostatnio myśli, że źle wybrałem ścieżki życiowe. W licbazie human, potem 3 lata stracone na dziwne wybory, w końcu wyjazd do uk, ukończenie tam studiów prawniczych i z odrobiną szczęścia załapanie się do jednej z lepszych międzynarodowych korpo law firms w kraju. Obecnie pracuję jako nazwijmy to junior prawnik, firma opłaciła mi aplikację i utrzymała podczas niej, za 2 lata perspektywa bardzo fajnych zarobków i spoko życia, na razie też jest okej.

Problem polega na tym, że to w sumie trochę nudne. xD Korpo jak korpo właściwie, więcej tam szeroko pojętego biznesu niż prawa, w litygację się nie bawię, bo jestem #!$%@? i zapominam w sądzie jak się mówi po angielsku, a o ile wszelkie M&A czy tworzenie fundamentów funduszom inwestycyjnym jest przez chwilę spoko, to nie widzę się siedzącego przez 40 lat czytając i pisząc kontrakty i inne stosy dokumentów. Jestem w tym całkiem dobry, ale na dłuższa metę brakować pewnie będzie pasji.

No i chodzi mi po głowie ta medycyna. Zawsze byłem całkiem dobry z chemii, biologii mi się w szkole uczyć nie chciało, dopiero po latach bardzo polubiłem tę dziedzinę i się douczylem. Po rozmowach ze znajomym, który jest na podobnym do mnie etapie kariery, tylko w lekarzowaniu, myślę: #!$%@?, jakie to ciekawe. Nie chcę spędzić życia robiąc coś zaledwie znośnego, a jak już tracić 10h dziennie w pracy, to tak ze szczerym zainteresowaniem. Oba zawody są stresujące i mają dużo problemów, ale jeden polega na napychaniu kabzy equity partnerom, a drugi na ratowaniu ludzi.