Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Hej! Poszukuję jakichś dobrych tytułów książek o tematyce:

-Fantastycznonaukowej - przeczytałem na dniach pierwszą książkę po naprawdę długiej przerwie - Solaris Stanisława Lema. Tytuł bardzo mi podszedł, mimo że kiedyś w szkole ledwo kilka stron sprawiało problem i porzuciłem to ( ͡° ͜ʖ ͡°) #scifi

-Kryptowalutowej - nie znam się kompletnie na tym, słyszałem tylko jakieś frazesy typu blockchain. Niemniej chętnie zagłębiłbym się w tym temacie - od jego budowy po wpływ na dzisiejszy świat. #kryptowaluty

-Narkotykowej - tutaj natomiast interesuje mnie temat psychodelików - lsd, grzyby z większym naciskiem na MDMA. Jakieś opisy przeżyć osób, które tego zażywały, jak to na nich wpłynęło (pozytywnie bądź negatywnie), jakieś badania na ich temat. #narkotykizawszespoko

Trochę tagów nawaliłem, ale może znajdzie się ktoś z jakimś dobrym tytułem. Chętnie przyjmę też inne tytuły, które pośrednio mogą mieć styczność z wyżej wymienionymi kategoriami.

#ksiazki #ksiazka #ebook #kindle #czytajzwykopem
  • 10
@Dudziin:
W klimatach #scifi czytałem Eden od Lema i był całkiem ok, w podobnej kategorii polecam też nowy wspaniały świat ale trochę ciężka była jak dla mnie.

Z #narkotykizawszespoko to czytałem tylko podręcznik psychodelicznego podróżnika, książka poświęcona głównie lsd, opisy badań i przeprowadzane sesje z podsumowaniem jak to wpłynęło na niektórych ludzi - tutaj polecam osobom niezaznajomionym w temacie, jak walenie kwasa nie jest ci obce to nie wiem czy się
Nigdy dość - mózg a uzależnienia, Judith Grisel. Książka opisuje efekt i wpływ zażywania najpopularniejszych substancji. Co do MDMA to nie wiem czy warto ryzykować, nie wiadomo czy istnieje coś takiego jak 'bezpieczna dawka', a badania wskazują, że może nieodwracalnie uszkadzać mózg.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0