Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pablo397: > Sajberpank bardzo przypomina mi jedną z moich ukochanych gier - Planescape Torment
XD
Torment ma więcej możliwość wyrażenia twojej postaci i wyborów dialogowych na tym jednym screenie niż CP2077 w całej grze xD
Teraz to d-------ś, porównanie staroszkolnego, książkowego wręcz RPG Tormenta do looter shootera w o-------m na siłę open worldzie z p-----------m znaczników na mapie jak w gierkach ubisoftu z poprzedniego gena
No podobne że hej xD
Kosmox30 - @pablo397: > Sajberpank bardzo przypomina mi jedną z moich ukochanych gier...

źródło: comment_1618809723uRS6pQNeTXRvstmNYvbrpo.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@pablo397: żeby uzasadnić swoje sympatie do CP wcale nie musiałeś porównywać do Tormenta. Schemat jaki podałeś znajduje się w wielu innych grach czy filmach, to nie on świadczy o wyjątkowości Tormenta.
  • Odpowiedz
@pablo397 Ale w CP nie ratujesz świata, tylko siebie. Wróć do książek, bo nie zrozumiałeś co Pan Pondsmith przekazuje.
Sensem CP nie jest ratowanie świata. No chyba, za e w skali mikro - czyli swojej osoby.
A po drugie to skowyt nie był o to, że nie możesz sobie wybrać kim grasz, tylko o to, że cedep nakłamał ludziom w twarz przez premierą a potem korzysta z takich "pożytecznych idiotów" jak
  • Odpowiedz
Wyobrażam sobie skowyt graczy, gdyby to dzisiaj został wydany Planescape torment - jak to, miasto jest zamknięte, nie ma open world i trzeba iść po sznurku?! Jak to, gramy wojownikiem, nie możemy sobie wybrać klasy?! Jak to, w grze występują tylko młoty i topory (oraz jeden miecz)?! Jak to, nie wybieramy sobie charakteru jak w DND?!


@pablo397: W niedawno wydanych izometrycznych grach RPG jakoś nikt nie miał problemu z zamkniętymi
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@pablo397: jakby nie bugi to gra jest całkiem niezła. Nie to co obiecali ale i tak niezła. Ale tak to jest jak się nakręci niebotyczny hype xd dlatego nigdy nie zobaczymy half life 3 bo ta gra na pewno by nie dała graczom tego czego oczekują i Valve dostałoby po dupie mocno
  • Odpowiedz
Jak to, nie wybieramy sobie charakteru jak w DND?!


a jeszcze co do charakteru w Planescape, to jest on konsekwencją naszych wyborów w grze, więc chyba ciekawiej niż jego początkowy wybór
  • Odpowiedz
Tak samo głupie mejle ze spamem z komputera mechanika - Sasko zwraca uwagę, że nawet w tym przypadku postarano się w humorystyczny sposób oddać ich podobieństwo do dzisiejszych maili scammerskich, używając przekręconej nazwy korporacji - Kinoshi.


@pablo397 Ja odniose się do tego kawałka i tych szczegółów - to jest masa roboty przygotować takie duperele. Kinoshi to odkrycie po kilku miesiącach że takie coś walą, A takich duperelek jest poprostu mnóstwo. Szkoda
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@cin123654: nie każdy lubi takie rzeczy. Ja grając w cod-a chce się postrzelać z przeciwnikami. A tak reklamowali redzi swoją grę - jako gre akcji z wyścigami i szczelinami
  • Odpowiedz
@pablo397: Dlatego, a pisałem to kilka razy, totalnie nie oglądam reklam. Całe te PR zagrywki oglądałem po premierze, bo jakaś tam burza się zrobiła. Wiem z czym je się świat CP, co to za klimaty, wiem co to gra RPG - a reszta tego durnego marketingu poszła w odstawkę :-)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Exenex: wybór klasy jest w sumie marginalny, główny wpływ na rozgrywkę mają nasze statsy. Przypomnij mi, bo w grę grałem te 21 lat temu, gdzie tam się odwlowywano do naszej klasy? Bo wydaje mi się że miało to jeszcze mniej wpływu na rozgrywkę niż nasze pochodzenie w sajberpanku.

Statsy, zwłaszcza mądrość dawały najwięcej, bo mogliśmy odblokować unikalne wspomienia i dialogi. Inteligencja trochę mniej, opcjonalne dialogi, charyzma pomagała rozwiązać kilka razy
  • Odpowiedz
wybór klasy jest w sumie marginalny, główny wpływ na rozgrywkę mają nasze statsy


@pablo397: Według mnie nasze statystyki mają spore przełożenie na to jaką gramy klasą. Klasa maga była tą najciekawszą, właśnie ze względu na rozwijaną mądrość, która odblokowywała ciekawe opcje dialogowe

Przypomnij mi, bo w grę grałem te 21 lat temu, gdzie tam się odwlowywano do naszej klasy? Bo wydaje mi się że miało to jeszcze mniej wpływu na rozgrywkę
  • Odpowiedz
Torment ma więcej możliwość wyrażenia twojej postaci i wyborów dialogowych na tym jednym screenie niż CP2077 w całej grze xD


@Kosmox30: czekaj, czekaj mireczku, czy Ty właśnie wybrałeś jeden z przełomowych momentów w całej grze z całą litanią nieistotnych opcji dialogowych jako argumentu dla wyższości wyborów dialogowych w tej grze nad sajberpankiem??

Który dialog daje możliwość uniknięcia walki z ravelą i jej roślinnymi potworami? Ile w całej grze jest wyborów zmieniających naszą
pablo397 - > Torment ma więcej możliwość wyrażenia twojej postaci i wyborów dialogowy...

źródło: comment_16188198973yJVLnfbNvNI98VvcaJCWS.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
czy jest trudna ta gra do przejścia


@AltCtrlSpace: w jakim sensie? w sensie gejmplejowo - nie, gra jest raczej łatwa do przejścia. jak jesteś obeznany w graniu w action-rpg to od połowy gry bohater staje się terminatorem, bo w grze jest kiepski balans strzelania.

Przejście gry skradankowo jest trochę trudniejsze i czasami frustrujące, ale przynosi
  • Odpowiedz
żeby uzasadnić swoje sympatie do CP wcale nie musiałeś porównywać do Tormenta. Schemat jaki podałeś znajduje się w wielu innych grach czy filmach, to nie on świadczy o wyjątkowości Tormenta.


@Kokos: wiem, że to popularny schemat, dzisiaj czerpie z niego wiele gier, zwłaszcza pierwsze Pillars Of Eternity, gdzie przyłożono się mocno do environmental storytelling, ale w swoim czasie to gra była wyjątkowo pod tym względem. Gdzie inne gry cRPG stawiały
  • Odpowiedz