Aktywne Wpisy
Zoyav +23
pytanie do #niebieskiepaski, głównie #wykop30plus #przegrywpo30tce
moglibyście związać się z wdową? (bezdzietną)
#pytanie #rozowepaski #zwiazki #przemyslenia #samotnosc
moglibyście związać się z wdową? (bezdzietną)
#pytanie #rozowepaski #zwiazki #przemyslenia #samotnosc
#programista15k #programista25k #pracait #zarobki #it
Panowie programiści, nie jestem z branży, ale jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć dlaczego na wykopie każdy jest programista 25k na fakturze, a raport z wynagodzenia.pl pokazuje to
https://wynagrodzenia.pl/artykul/podsumowanie-ogolnopolskiego-badania-wynagrodzen-obw-w-2023-roku
Panowie programiści, nie jestem z branży, ale jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć dlaczego na wykopie każdy jest programista 25k na fakturze, a raport z wynagodzenia.pl pokazuje to
https://wynagrodzenia.pl/artykul/podsumowanie-ogolnopolskiego-badania-wynagrodzen-obw-w-2023-roku
Żeby zrozumieć moc tej kolaboracji, musimy cofnąć się do 2003 roku, kiedy to w Nowym Jorku powstaje Dave's Quality Meat. Sklep założony przez Dave'a Ortiza i Chrisa Keeffe opiera motyw przewodni na lokalizacji sklepu, który mieścił się w dzielnicy słynącej z wyrobów mięsnych. Panowie od razu czują klimat i łączą motywy mięsne z butami. Tak powstaje DQM – butik, w którym bluzy zwisają z haków na mięso, lodówki zapełnione są koszulkami w termokurczliwej folii, a każdy zakup pakowany jest w charakterystyczną papierową torbę.
Kiedy wszystkie pozostałe butiki uderzały w stylistykę minimalistycznego muzeum, Dave Ortiz zrobił coś co przykuło uwagę giganta z Oregonu. Jeszcze w tym roku obie strony zaczynają działać nad wspólnym projektem. Ortiz w jednym z wywiadów wspomina, że miał zaledwie miesiąc na wybranie modelu Nike oraz zaprojektowania unikalnej kolorystyki.
Wybór był spontaniczny, bo pomysł nasunął się podczas robienia kanapki z jajkiem i bekonem. Jak twierdzi Ortiz, to był strzał w dziesiątkę. Ludzie uwielbiają bekon, a mięsny klimat idealnie oddaje charakter jego sklepu – trochę odrealniony w porównaniu do poważnej, buciarskiej sceny.
Co ciekawe, po premierze w 2004 roku, nic nie wskazywało na to, że w przyszłości kolorystyka będzie aż tak kultowa. Premiera nie zgromadziła tłumów, a popularność przyszła dopiero w późniejszym okresie zyskując z czasem przychylność fanów. Gdy sklep postanowił wystawić do sprzedaży kilkaset zalegających par z nadwyżki, pod sklepem ustawiły się już długie kolejki chętnych.
W niektórym gorętszym dla AM90 okresie, za egzemplarz Bekonów liczono ponad 1000 dolarów, co plasowało je w topce najdroższych kolorystyk tego modelu.
Niestety, DQM zostało zamknięte w 2017 roku, jednak but budził w dalszym ciągu taką popularność, że 2019 roku Oritz i Nike zdecydowali się wydać reedycje buta, który obchodził swoje 15-lecie. Ze względu na pandemię, premiera została przesunięta na tegoroczne Air Max Day, raczej nikt nie może narzekać. Fani mają okazję na ponowne dorwanie perełki sprzed kilku lat w naprawdę dobrym retro – nowe wydanie nie odbiega od swojego pierwowzoru, co tylko podkręca temat.
#dawidobutach #streetwear #buty #modameska #airmax
@Ariendezze: I na czym to będzie polegało. Jakieś promki na Air Maxy solidne czy po prostu nowe kolorystyki?
@Ariendezze: XD. No to fajne promo. Nike ostatnio #!$%@? ostro z cenami. Pamiętam jak jeszcze 90 parę lat temu kupowałem poniżej 300 zł na oficjalnej stronie.
Akurat czaję się na plusy tak do 500 mógłbym dać, ale chyba pozostanie mi długo czekać.