Wpis z mikrobloga

@diogene: taa, bo pół sekundy do setki to najważniejsza rzecz w aucie. Właściwości jezdne się nie liczą. Wykonanie auta w środku też nie. I bezawaryjność.
Przecież każdy klient kupuje po to aby potem ścigać się non stop na ćwierć mili albo 0-100.
@rydzo: nie pół sekundy tylko 2 sekundy różnicy. 2s tesla, 4s audi. Tylko że w tesli pojedzie 7 osób ;)

Co masz do zarzucenia właściwościom jezdnym czy wykonaniu w środku? Gdzie masz tesle awaryjne?

Daj może konkret w czym jest lepszy - poza wyglądem bo tutaj to ślepy by zauważył:)
@diogene: Przecież tesla w porównaniu do audi w środku wygląda absolutnie #!$%@?, teraz jeszcze z tym wolantem zamiast kierownicy. A co do przyspieszania, od tego jest tycan a audi ma być takim typowym GT, poza tym układy napędowy w grupie VW co do aut elektrycznych pozwalają wykonywać przyspieszenia z maksymalną mocną raz za razem, podczas gdy tesla się grzeje