Aktywne Wpisy

Emerald84 +43

denazyfikacja +121
W systemie kaucyjnym największym nieporozumieniem jest to, że po oddaniu butelek dostaje się ten taki paragon z podsumowaniem odzyskanej kwoty, więc w skali całego kraju takich paragonów drukuje się całe sterty. Przecież to jest jest jakiś absurd kompletny, nie wiem dlaczego nikt nie porusza tego tematu bo to chyba najbardziej pokazuje nieudolność tego całego systemu xD Tyle lat się mówi że barwniki stosowane w paragonach są szkodliwe dla ludzkiego zdrowia i środowiska
źródło: image_picker_D8C362DB-2DBD-44BF-8D60-C8DEA6B37336-16151-0000027096A4FF38
Pobierz

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w uporządkowaniu kodu który naklepałem w Pythonie,
Skrypt ma odczytywać wskazany przez usera plik .csv i na jego podstawie utworzyć makro do systemu które będzie zapisane na pendrive.
jestem początkujący, skrypt działa tak jak chce w obecnej formie, docelowo chce go wypuścić w postaci pojedynczego pliku .exe (py2exe) co by jego obsługa nie wymagała uruchamiania wiersza poleceń ale chciałbym poprawić jeszcze ten kod jeśli się da.
Kod: https://pastebin.com/ZVLrzP44
źródło: comment_1615315065xpCZCu2sQ58Vm4oE3KquC1.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
1. Linijki 17-22 - masz zduplikowaną linijkę zwracającą ścieżkę, można to zrobić mniej więcej tak
2. Jeśli chcesz połączyć stringi ze zmiennymi to używaj Pythonowego formatowania stringów - a najlepiej f-stringów.
3. Jeśli robisz operacje na ścieżkach do plików to używaj
os.path.join()lubPathz modułupathlib- one zajmą się wstawieniem slashy lub backslashy (zależnie od systemu), więc nie będziesz musiał ich ręcznie wstawiać i escape'ować.4. Komentarze, które mówią oczywiste
https://stackoverflow.com/questions/2081836/how-to-read-specific-lines-from-a-file-by-line-number
Dobrymi (choć nie jedynymi) kandydatami na osobne funkcje są np. bloki z linii 17-22 oraz 58-99.
Lepiej będzie też wyglądało jeśli początek wykonywania programu będzie jasno określony (oczywiście przed