Aktywne Wpisy
grzemiak +547
Następca Majtczaka z wczorajszego znaleziska jak widać mocno się "przejął" tym, że wylądował na w gorących na głównej...
#majtczak #bandytazkamerka #wypadek #stopcham #samochody #patologiazmiasta #patologia #prawo
#majtczak #bandytazkamerka #wypadek #stopcham #samochody #patologiazmiasta #patologia #prawo
splinter96 +98
Wg statystyk wykopu @WielkiNos założyła konto 2 lata i 8 miesięcy temu, w tym czasie miała 25000 akcji, z czego około 21500 to wpisy/komentarze. Średnio więc zamieszcza tu około 22 wpisy/komentarze dziennie.
Dlaczego @WielkiNos tak dużo czasu spędza na śmieszkowym portalu (plus na stronach, z których bierze swój content) zamiast zająć się rodzeniem dzieci i ogarnianiem rodziny? ¯\(ツ)/¯
#heheszki #bekaztwitterowychjulek #bekazwykopowychjulek #p0lka
Dlaczego @WielkiNos tak dużo czasu spędza na śmieszkowym portalu (plus na stronach, z których bierze swój content) zamiast zająć się rodzeniem dzieci i ogarnianiem rodziny? ¯\(ツ)/¯
#heheszki #bekaztwitterowychjulek #bekazwykopowychjulek #p0lka
@Kundlozol3000: typowy wykopek jest typowy, g---o wie o czymkolwiek (w tym przypadku o rynku reklamowym), ale i tak się wypowie XD
Masz ten swój "promil" XD
@Kundlozol3000: dokładnie tak. Ponieważ ludzie to idioci i zarabianie na ich głupocie to jedno z głównych założeń współczesnego kapitalizmu.
Ty zrobiłeś coś, żeby to zmienić? Czy raczej wolisz żyć otoczony nieświadomymi idiotami, bo można na nich zarabiać, więc zależy ci, żeby ten status quo utrzymać.
Tylko wiesz, istnieje druga strona medalu. Z idiotami dookoła pójdziesz na r--ź, bo stado owiec niewiele może. Idioci dookoła ciebie mają prawa wyborcze, a także
@prytozord: Twój mózg wychwytuje co jest na tych reklamach bez Twojej świadomości, nie bój się :)
Komentarz usunięty przez autora
Edit: Napisałem o promilach, liczba mnoga.
@Kundlozol3000: bo uznałem, że rozmawiam z człowiekiem inteligentnym, który sam potrafi wyciągać wnioski.
Skoro rynek reklam w internecie to 42,3% całościowej wartości rynku reklamowego (około 8 miliardów złotych rocznie), to sam sobie odpowiedz czy reklamodawcy inwestowaliby niemal 4 miliardy złotych w reklamy, które się nie klikają.
Każdy serwis mierzy sobie klikalność i między innymi na tej podstawie ustala się
@4kroki: Przecież opłacalność zależy od tego ile płacisz za jedno kliknięcie/wyświetlenie. Możesz mieć kampanię z bardzo niskim współczynnikiem "klikalności", ale będziesz też płacił bardzo mało za każde wyświetlenie i mimo niskiej klikalności będzie to opłacalne. Z drugiej
Jest na rynku dużo produktów, które są kupowane pomimo tego, że są c-----e. Np. taki Pedigree Pal. Rozpoznawalność zrobiła swoje, choć to g---o, a nie karma.