Wpis z mikrobloga

Czy ktoś naprawdę myśli że te wyskakujące kolorowe reklamy zasłaniające treść w internecie pomogą płacącemu za nie cokolwiek sprzedać? Nawet nie wiem co reklamują bo jestem tak zajęty szukaniem sposobu wyłączenia tego jak najszybciej.
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Niestety, istnieją ludzie, co śledzą i klikają w te reklamy. Jest ich niewielu, promile, ale te promile są wystarczające, żeby wszyscy byli bombardowani tym szajsem.


@Kundlozol3000: typowy wykopek jest typowy, g---o wie o czymkolwiek (w tym przypadku o rynku reklamowym), ale i tak się wypowie XD

Masz ten swój "promil" XD

Wartość rynku reklamowego w Polsce po pierwszym półroczu 2020 r. wyniosła 4 mld zł
  • Odpowiedz
@4kroki No i? Co wartość rynku reklamowego mówi o ilości kliknięć do odsłon? Bo to jest istotne, ile osób reaguje, a do tego się nie odniosłeś. Uprzedzam cię, że metoda kierowania uwagi rozmówcy na boczny tor celem zatuszowania własnej ignorancji jest mi znana. Co chciałeś przekazać, że ludzie namiętnie klikają w irytującą ich reklamę, która chwilę wcześniej zasłoniła im cały ekran a nawet zmuliła starszy i wolniejszy sprzęt?
  • Odpowiedz
Co chciałeś przekazać, że ludzie namiętnie klikają w irytującą ich reklamę, która chwilę wcześniej zasłoniła im cały ekran a nawet zmuliła starszy i wolniejszy sprzęt?


@Kundlozol3000: dokładnie tak. Ponieważ ludzie to idioci i zarabianie na ich głupocie to jedno z głównych założeń współczesnego kapitalizmu.

Wydatki na reklamę internetową wzrosły dzięki dobremu pierwszemu kwartałowi

Internet zwiększył swój udział w rynku do 42,3%, w drugim kwartale udział internetu w mediamiksie po raz
  • Odpowiedz
@4kroki Tak, ludzie to idioci, bo istnieją tacy, co to czynią starania, aby ludzie idiotami byli. Na szczęście nie wszyscy.
Ty zrobiłeś coś, żeby to zmienić? Czy raczej wolisz żyć otoczony nieświadomymi idiotami, bo można na nich zarabiać, więc zależy ci, żeby ten status quo utrzymać.
Tylko wiesz, istnieje druga strona medalu. Z idiotami dookoła pójdziesz na r--ź, bo stado owiec niewiele może. Idioci dookoła ciebie mają prawa wyborcze, a także
  • Odpowiedz
Nawet nie wiem co reklamują bo jestem tak zajęty szukaniem sposobu wyłączenia tego jak najszybciej.


@prytozord: Twój mózg wychwytuje co jest na tych reklamach bez Twojej świadomości, nie bój się :)
  • Odpowiedz
@prytozord: sam zajmuję się digital marketingiem, chociaż w innej branży, ale mogę Ci powiedzieć jedno: reklamy, treści, które są nastawione na konwersję, nie są adresowane raczej do ogarniętych ludzi, którzy świadomie zarządzają budżetem, porównują oferty, analizują koszty. Rozejrzyj się wokół siebie i zastanów się, ilu ludzi tak naprawdę myśli, a nie po prostu reaguje na bodźce. Żyjąc w bańce, łatwo tej grupy nie zauważyć, a ona jest olbrzymia. Wcześniej dawali
  • Odpowiedz
Tak, ludzie to idioci, bo istnieją tacy, co to czynią starania, aby ludzie idiotami byli. Na szczęście nie wszyscy.

Ty zrobiłeś coś, żeby to zmienić? Czy raczej wolisz żyć otoczony nieświadomymi idiotami, bo można na nich zarabiać, więc zależy ci, żeby ten status quo utrzymać.

Tylko wiesz, istnieje druga strona medalu. Z idiotami dookoła pójdziesz na r--ź, bo stado owiec niewiele może. Idioci dookoła ciebie mają prawa wyborcze, a także wierzą we
  • Odpowiedz
No @4kroki Widocznie p--------o i iks de xD to jest maks na jaki cię stać. Skoro jesteś specjalistą w reklamie (za co szacun), to oznacza też że są dziedziny, w których jesteś zielony, bo czas i uwagę kierowałeś na specjalizację. I tak, po raz kolejny nie napisałeś nic o relacji odsłony/kliknięcia. Bo tym rozmawiamy - ilu REAGUJE (kliknięcie do odsłony) na podsuwany im reklamowy szajs.

Edit: Napisałem o promilach, liczba mnoga.
  • Odpowiedz
I tak, po raz kolejny nie napisałeś nic o relacji odsłony/kliknięcia.


@Kundlozol3000: bo uznałem, że rozmawiam z człowiekiem inteligentnym, który sam potrafi wyciągać wnioski.

Skoro rynek reklam w internecie to 42,3% całościowej wartości rynku reklamowego (około 8 miliardów złotych rocznie), to sam sobie odpowiedz czy reklamodawcy inwestowaliby niemal 4 miliardy złotych w reklamy, które się nie klikają.

Każdy serwis mierzy sobie klikalność i między innymi na tej podstawie ustala się
  • Odpowiedz
Skoro rynek reklam w internecie to 42,3% całościowej wartości rynku reklamowego (około 8 miliardów złotych rocznie), to sam sobie odpowiedz czy reklamodawcy inwestowaliby niemal 4 miliardy złotych w reklamy, które się nie klikają.


@4kroki: Przecież opłacalność zależy od tego ile płacisz za jedno kliknięcie/wyświetlenie. Możesz mieć kampanię z bardzo niskim współczynnikiem "klikalności", ale będziesz też płacił bardzo mało za każde wyświetlenie i mimo niskiej klikalności będzie to opłacalne. Z drugiej
  • Odpowiedz
@Kundlozol3000: tu raczej nie chodzi o samo klikanie, a o zapamiętanie marki, nawet podświadomie. Dlatego reklamy są często takie idiotyczne, dlatego tworzą w nich te pioseneczki typu Calgon, dlatego tak nimi b--------ą.
Jest na rynku dużo produktów, które są kupowane pomimo tego, że są c-----e. Np. taki Pedigree Pal. Rozpoznawalność zrobiła swoje, choć to g---o, a nie karma.
  • Odpowiedz
@metalowy_pasterz: a to bardzo dobry przykład jest. Podobnie jest chyba z wszystkimi karmami reklamowanymi w TV na czele z rolay canin, która w składzie ma sam syf, a uchodzi za najlepsze co możesz kupić. Tymczasem po niższej cenie masz dostępną karmę z 90% mięsa.
  • Odpowiedz