Wpis z mikrobloga

@Ziutek_Grabaz: masz racje, w korporacjach pracują debile i wydają miliardy złotych na coś co nie działa. Najlepszym przykładem są tutaj producenci suplementów, których generalnie przydatności jest bardzo niska poza kilkoma produktami, a sam rynek reklamy warty był 5.5 mld. Ludzie dzięki reklamą kupują tabletki na wymyślone choroby, jedzą słodzik i myślą, ze będą zdrowi.
@prytozord: niech jedna osoba na 20 przypadkiem kliknie szukając krzyżyka to cebuliony się zgodzą ( ͡° ͜ʖ ͡°) a z osób które dają się naciąć na reklamy to choćby dziadek mojej różowej, który dostał smartfona i przez rok zdążył już odkryć kilkanaście lekarstw na wszystko, parę z nich nawet zamówić, do tego kilka urządzeń genialnie redukujących rachunki za energię elektryczną (kilku elektryków w rodzinie wytłumaczyło mu że
Czy ktoś naprawdę myśli że te wyskakujące kolorowe reklamy zasłaniające treść w internecie pomogą płacącemu za nie cokolwiek sprzedać?


@prytozord:

Nie no co ty. Wielkie korporacje pakują miliony dolanów w nieskuteczne formy reklamy tracąc cały ten hajs i nawet nie sprawdzając analiz i badań.

Wszyscy reklamodawcy, agencje marketingowe i portale się mylą- oświecony OP ma rację.

Pomyśl jeszcze raz i sam sobie odpowiedz na to pytanie.
Czy ktoś naprawdę myśli że te wyskakujące kolorowe reklamy zasłaniające treść w internecie pomogą płacącemu za nie cokolwiek sprzedać?


@prytozord:

Ktoś nie tylko myśli, że to działa - ktoś wie że to działa. Inaczej nie stosowanoby takich reklam.
@dymek_: Żeby to jeszcze były proszki do prania, ale w internetach jest masa rożnorakich produktów, których zakup nie jest tak intuicyjny i podprogowy. Można kupić bez zastanowienia proszek czy makaron, ale jak nawalają Ci jakimiś usługami, czy programamy internetowymi to od razu dostaje od nich #!$%@?.